تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۵۲۱۲۴
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

زمان ترویج صیغه فرارسیده

اکنون اگر بخواهيم راه را بر ارتکاب حرام ببنديم و جلوي شيوع فساد و فحشا را بگيريم و حلال دين خدا را حفظ کنيم، عقلا و شرعا بايد راه تسهيل و ترويج ازدواج موقت را به عنوان جايگزين ازدواج دائم هموار کنيم
  تدبیر24:زائری - در نظام تشريع الهي يک قاعده وجود دارد و آن اين است که اگر چيزي که مورد نياز مردم است در شرع حرام باشد و مردم از آن منع شده باشند حتما جايگزين آن از حلال وجود دارد. بدين ترتيب خدا به مردم مي گويد از حرام اجتناب نماييد و به حلال بسنده کنيد ، در غير اين صورت مجازات حرمت شکني خويش را خواهيد ديد چون عليرغم وجود حلال تعدي و زياده خواهي کرده ايد و به حرام آلوده شده ايد. عقلا هم بين همه ما چه در اداره يک خانواده توسط پدر يا مادر و چه در حاکميت جامعه توسط نظام سياسي و اجتماعي چنين است. اگر مادر به فرزندش بگويد روي ديوار خط نکش بدون شک کاغذي به او خواهد داد و حتما اگر ورود به يک خيابان ممنوع شود از خيابان بعدي راهي پيش بيني خواهد شد.

قاعده «أحل الله البيع و حرم الربا» به ما مي فهماند که بايد براي ضروريات زندگي طبيعي و مادي انسان در دنيا (چه فردي و چه اجتماعي) راه و مسير معقول و مطلوب پيش بيني شود وگرنه نمي توان افراد را از راه نامطلوب برحذر داشت. يکي از اتفاقات طبيعي که بعد از انقلاب اسلامي رخ داد تخريب کانون هاي فساد اخلاقي بود که در تهران و شهرهاي بزرگ رسما و علنا به فراهم کردن زمينه گناه مشغول بودند و خوشبختانه به برکت انقلاب اين فرصت از بين رفت و اين فضا بر هم خورد و در تهران به بوستان عمومي تبديل شد. اما متأسفانه در کوران حوادث انقلاب و حال و هواي پرشور و حرارت آن روزها کسي به جايگزين اين حرام نينديشيد و کسي فکر نکرد زناني که از اين فضاي متمرکز در سطح شهر و ميان خيابان ها و کوچه ها آواره و پراکنده مي شوند چه خواهند کرد؟ شايد کساني فکر مي کردند وقوع انقلاب اسلامي و حاکميت نظام اجتماعي جديد زمينه ازدواج دائم را براي جوانان فراهم خواهد کرد و فضاي فرهنگي ارزشي و اخلاقي جديد راه را بر گسترش فساد و فحشا خواهد بست.امروز اما وقتي به واقعيت هاي اجتماعي نگاه مي کنيم (حتى بدون مراجعه به آمارهاي نگران کننده و وحشتناک) مي بينيم که به دلايل گوناگون زمينه ازدواج دائم و تشکيل خانواده مطلوب و طبيعي براي بسياري از جوانان فراهم نيست. اکنون اگر بخواهيم راه را بر ارتکاب حرام ببنديم و جلوي شيوع فساد و فحشا را بگيريم و حلال دين خدا را حفظ کنيم، عقلا و شرعا بايد راه تسهيل و ترويج ازدواج موقت را به عنوان جايگزين ازدواج دائم هموار کنيم. بستن راه حلال گاهي به تصريح و منع علني است مانند حکم «متعتان محللتان في عهد الرسول أنا أحرمهما» و گاه اين ايستادگي در مقابل حکم خدا اين قدر علني و صريح نيست بلکه با تشديد فضاي رواني منفي است که عملا همان نتيجه را دارد. اگر کسي در خانه خود از مهمانان پذيرايي کند اما دستشويي منزلش خراب و بسته باشد، لاجرم مهمان ها که راه خلاص ندارند بعد از چند ساعت لباس خود را نجس خواهند کرد. امروز هر کس نسبت به دينداري جوانان و سلامت جامعه نگران و دلسوز باشد بايد غيرتمندانه و جدي به ميدان بيايد و براي حفظ فرصت هاي حلال بکوشد و فداکاري کند. کسي توقع ندارد ما به اندازه آن پيامبر الهي حاضر به هزينه کردن از سرمايه خانوادگي دختران خود براي حفظ دين باشيم و بگوييم «هؤلاء بناتي هن أطهر لکم» اما حداقل انتظار از ما براي حفظ دين مردم اين است که راه دسترسي به جايگزين حرام را براي جوانان نبنديم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
9
60
یه دفعه جهاد نکاح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم این کامنتت
صمد
| Iran (Islamic Republic of)
من هر یک ساعت یکی میخام برای خب دیگه فشارم بالاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
7
68
اونای زن و بچه دارن بیشتر دنبال صیغه هستند تا اونایی که چندین ساله مجردند حالا ترویجش بدین برای از بین بردن خانواده ها و زیاد شدن طلاق
پاسخ ها
ناشناس
| Finland
خواهشا برای دستورات دینی و قرانی دبه در نیارید.
ثریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
5
60
کاملامخالفم.بیشترین آسیب شامل زنهای شوهردارمیشود. واگرقانونی شد .صیغه وازدواج موقت ساعتی وروزانه علنی میشود وخانواده هایی که تاحالاکنارهم زندگی میکردند متلاشی میشود.ضمناتکلیف فرزندهایی که به دنیا می اید چه میشود.باروری های ناخواسته وووصدهاجرم وجنایت وتضاد ایجاد خواهد شد.بهترست دولت وحکومت اسباب ازدواج دایم فراهم کند .بیکاری واعتیادراریشه کن کند ووامهای بدون سود بدهد .ازدواج راتسهیل نماید .نه اینکه مردها وزنهای همسرداردنبال تنوع جنسی باشند.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
شیوع بیش ازاندازه ایدز.آنهای که قبلاتن به خودفروشی می دادن برای این کاربیشترخود شون رو آماده میکنندوباآلوده کردن مردهای متأهل زنهای پاک روبه بیماری ایدزمبتلاکنند
بترسیم از غضب خداوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
34
11
مخالفان این امر برای نماز مسافر هم بهانه و دلیل می آورند که کامل بخوانند . آقا کسی که مومن نیست و به اذن خدا و رسول گوش فرا نمی دهد این امر را دستاویز فساد خود قرار می دهند نه کسانی که اطاعت محض از خدا و رسول دارند . خانومی که بعد از انجام ضیغه باید چند ماه سراغ کسی دیگر نرود و در این مدت هم هزینه آن زن به عهده فرد قبلیست . این فساد است یا آن چیزی که ما از خودمان در اوردیم .......
فرهاد
|
United States of America
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
28
بقول حاتمی در سوته دلان همیشه دیر میرسیم. مرحوم طالقانی در همون اوایل انقلاب که بقول نویسنده داشتند اون مراکز فساد را میبستند همین تعبیر دستشویی برای منزل و ضرورت وجود آنرا بکار بردند و گفتند همانطور که هر خانه به اتاق پذیرایی (منظورش مسجد بود) نیاز دارد همانطور به دستشویی (مراکز رفع نیاز جنسی بصورت قانونی و حلال) نیاز دارد. حالا بعد از 30 و 7 سال تازه داریم به چیزهایی که اون پیر فرزانه میدید میرسیم و اونهم نه کاملا. بازهم بیست سی سالی حداقل کار داریم. من نه شما خواهید بود ببینید و تعریف کنید.
فرهاد
|
United States of America
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
9
بقول حاتمی در سوته دلان همیشه دیر میرسیم. مرحوم طالقانی در همون اوایل انقلاب که بقول نویسنده داشتند اون مراکز فساد را میبستند همین تعبیر دستشویی برای منزل و ضرورت وجود آنرا بکار بردند و گفتند همانطور که هر خانه به اتاق پذیرایی (منظورش مسجد بود) نیاز دارد همانطور به دستشویی (مراکز رفع نیاز جنسی بصورت قانونی و حلال) نیاز دارد. حالا بعد از 30 و 7 سال تازه داریم به چیزهایی که اون پیر فرزانه میدید میرسیم و اونهم نه کاملا. بازهم بیست سی سالی حداقل کار داریم. من نه شما خواهید بود ببینید و تعریف کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
12
اینجور چیزا نیاز به ترویج نداره ولش کنی خودش رواج پیدا میکنه صیغه 5 ساله 5 ماهه 5روزه 5ساعته 5دقیقه
بیشترین رواج مربوطه به 5 دقیقه و 5 ساعته میشود کاش 5 ساله آن رواج پیدا میکرد به مفهوم صیغه نزدیک تر بود.
در مراسم حج چند سال پیش تو مدینه که بودیم با چند تا از مغازه دارها که گاهی چت میکردیم اولین سوالی که میکردند در مورد صیغه بود تصورشان این بود که همه مردهای ایرانی به جای اینکه 4 زن داشته باشند هفته ای 4 زن را صیغه میکنند یکی شون باحسرت پرس و جو کرد و وقتی فهمید این خبرها نیست و خیالش راحت شد که با داشتن چند زن از ما عقب تر نیست گفت کار خوبی نیست آدم دوست ندارد خواهرش هر روز صیغه یک نفر بشه و توضیح دادم که واقعیت چیست و آنچه به گوش تو رسیده چیز دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland
همه بهصورت ابزاری به زن نگاه می کنند هم عربها و هم ما متاسفم برای اسلام
بهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
7
36
معلوم نیست برخی موقع حرف زدن به خانواده ی خودشان هم فکر می کنند یا این که فقط برای نوامیس مردم و فرزندان کورش و داریوش نسخه می نویسند .
حالا ربح و ربای بانکی را حل کرده اید ، روانشناسی و جامعه شناسی اسلامی را در سوربون اجرایی کرده اید که رسیده اید به امر خطیر صیغه ؟
خدا وکیلی حاجی جون !
کلّه ی شما با کله ی داعشی ها چه فرقی داره ؟
برو یه کم تاریخ ایران باستان را بخون و شرم کن !

با پوزش از همه اگر اندکی لحنم تند شد .
بدرود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جسارتا ادبیات شما بیشتر نزدیک به داعشه دوست عزیز
الي
|
Armenia
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
33
به نام اسلام
به كام هوس بازها ....
پاسخ ها
اراکی
| Iran (Islamic Republic of)
همیشه همین بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
12
بايد جزيره اي براي اسكان زنان بي بندوبار و هوس باز اختصاص يابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
این زنان تن فروش ، بی بند و بار و هوسران نیستند. شرایط اجتماعی و فقر و بیچارگی که ما مدیران جامعه در 36 سال گذشته برای آنها فراهم کرده ایم به این روزشان انداخته.
pouya
| Iran (Islamic Republic of)
چرا مزخرف میگی
طرف الان به هر دلیلی از همسرش طلاق گرفته و بیوه شده
مگه این زن خرج نداره
چه بهتره که از راه حلال به دست بیاره
زن هوس باز، چ جمله مزخرفی گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
24
13
جالبه اسم صیغه که میاد زنها میرن رو ویبره...همه شون استرس میگیرن چون دراون صورت زیاد خریدار ندارن .نمیتونن خودشون رو بامهریه های آنچنانی و...به مردها غالب کنن.تو همین امارات چندسال پیش زنهاش تظاهرات کرده بودن جلوی خونه امیر امارات چون مردهای اماراتی ازبس دختر روس و چینی زیاد شده بود با دخترهای اماراتی ازدواج نمیکردن و همه شون داشتن میترشیدن
پاسخ ها
ياسمن
| Iran (Islamic Republic of)
ايضاً خواهر خودت ناشناس جان .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فکر کن سه ماه خورده ای یک بار مهمونی دارین خواهر جناب عالی دست یک نفر رو میگره می گه من صیغه شرعی این آقا هستم، چه جالب کلی تنوعه
بهروز
|
United States of America
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
9
به به چشممون روشن...
پاسخ ها
pouya
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا اگر روشناسی واسه چشمت ضرر داره
خب خاموش کن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
13
چقدررودارن بخدا ،به جای ترویج صیغه مشکلات جوانان روحل کنید وشرایط ازدواج رو مهیا ،جوون اگه کارو درامد داشته باشه مشکل مسکن نداشته باشه ازدواج میکنه بچه هم میاره مشکل جمعیت هم حل میشه !الانم بچه ها بدنیا میان اما دراغوش گرم خانواده قرارنمیگیرند توی جوب وپارک و....چقدرجنین مرده پیداشده !
پاسخ ها
اراکی
| Iran (Islamic Republic of)
خداروشکرتهران زندگی نمیکنم...
سید احمد
| Iran (Islamic Republic of)
صیغه در اسلام از قواعد است و آخوندها از آن اطلاع و اجرا میکنند خیلیها شرایط ازدواج را ندارند و باید حتما از این روش استفاده نمایند ضمنا با توجه به خشکسالی و حفط محیط زیست جمعیت کشور باید کم شود مملکت توان اداره چهل - پنجاه میلیون را دارد
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
12
برا زن هوس باز جزیره !برا مرد هوس باز چی؟!هان ؟
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
6
سلام:تصور می کنم تمام کسانی که کامنت گذاشتند تصور غلطی از ازدواج موقت دارند.ودرباره ازدواج موقت چیزی نمی دانند.اسلام یک دین تمام شمول است وما نمی توانیم قسمتی از اسلام رابپذریم وقسمت دیگر را رها کنیم.همانطور که بقیه مسائل وپدیده های اجتماعی واسلامی اگر درست اجرا نشود عواقبی دارد این قضیه هم باید درست اجرا شود.
سيد مرتضي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
2
خيلي خوبه . جهاد نكاح اجباريه . كام هوس بازا بدون صيغه هم انجام ميشه .كسي هم خيلي بد مي دونه نذاره خواهرش صيغه بشه . قراره كاري كه متاسفانه غير شرعي در خيابونا . پارتي ها . شمال ل ل ل و .... داره بطور عادي اتفاق ميوفته . فرهنگ سازي بشه و بطور شرعي انجام بشه و زوري در كار نيست. اگه اين كار رو نكنيم خفاش شبا زياد ميشن گناه كردن عادي ميشه و .....
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
13
ابتدا برای دختران و خواهران خودتان اجرا کنید و اگر موفقیت آمیز بود مردم پیروی شما می کنند
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
14
7
تا اونجائي كه ما شنيده ايم در ايران باستان مردها با محارم هم به عنوان سنت پسنديده ازدواج ميكردند پس لطفا اينقدر باستان ، باستان نكنيد
اگر اسلام نيامده بود شايد تا الان هم ادامه داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما برو عربستان زندگی کن برات بهتره
با نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
10
خدا رو شکر تو اهل سنت صیغه حرامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
9
3
من مرد مشهدی موافقم
بخصوص درمورد بیوه های جوان و مردان در ارزوی همسر دوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آرزوی همسر دوم !!!
خاک بر سرت !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
11
به اسم اسلام این یه کار رو تو مملکتمون نداشتیم که شکر خدا و به همت مسئولین قراره داشته باشیم... یه راه دیگه برای به جون هم انداختن مردم...
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of)
يعني چي؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
9
شهرنوازنوبسازیم .....
زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
17
به جای ترویج صـــ ـــــــیغه مقدمات ازدواج دایـــ ــــــمو برای جوونها فراهم کنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
9
3
ازدواج دائم ؟؟!
دخترا توقشونو بیارن پائین پا به پاب مرد برن کارگری کنن خرج در بیارن مرد هم والا میگیرتشون....
دست به دست هم بدن...
نه مهریه خونه تو فرشته و بی ام و بخوان!....
خب من نوعی برای اینکه به گناه خودارضایی و زنا نرم مجبورم صیغه کنم......
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
به صیغه حکم خداراضی هستی اما به مهریه نه ،ازهمین جا معلومه جنابعالی چقدر مردی وچقدرکم توقع!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
9
1
من یه همسر دارم اما از همسر دوم حتی اگه بیوه باشه اما جوان و زیبا استقبال میکنم حالا میمونه رضایت همسر ک خیلی سخته!!
مرد مشهدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
4
0
اگر همسر در ازدواج دوم و صیغه شوهر مخالفت نکنه امار بیوه های جوان کم شده و نرخ زادو ولد هم میره بالا!!
ضمنا پسر جوان هم حتما لازم نیست با دختر ازدواج کنه مهم تفاهمه و نداشتن اختلاف سن و تناسب در معیارها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
6
4
کاش یه خانم صیغه ای جوان و زیبا داشتم!!!
م مشهدی
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
8
3
کاش اونقدر عقول مردم رشد یافته بود که اینقدر موضع ، جاهلانه نمیگرفتند...


اوهایی که هی میگن خواهرت صیغه بشه و از این حرف ها..

نکنه یادشون رفته که باید خواهر و دختر و در شرایطی حتی مادرهاشون رو به جای عقد موقت به عقد (( دایم )) یک نفر در بیارند..

و این که بدتره...

لبخند و چشمک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره؟!!
عقد دایم تعهد میاره مهر و عطوفت میاره آرامش میاره نظام خانوادگی میاره...
صیغه فقط ارضا جنسی و تبدیل زن به کالا رو در پی داره!
نازنین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
چیه مستر حسینی اون خبر لیلا اوتادی خیلی آزارت میداد این جا که به نفعت شد شنگول شدی و خوشحالی!چه جالب !
ناشناس
|
Finland
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
5
2
متعه همان زنا است
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
3
خدا در قران فرموده است ..زن خوب برای مرد خوب
صیغه سالهاست تو کشور ما مسیرشو گم کرده خشک مقدسا میگن مرد هوسباز ...روشنفکرا میگن زن رو الت دست میکنید با این کار ...اول باید بفهمیم راه کدومه ..ما با ایجاد شرایط بهتر واسه ازدواج دائم بیشتر موافقم...ولی چیزی که من میبینم کمتر از ده درصد مطلقه ها بیوه ها شرایط صیغه دارن ..صیغه یعنی اضطرار تا وقتی برسی به ارامش کامل یعنی ازدواج ..این اضطرار تو شرایط فعلی میشه همون که دوستمون گفت ساعتی ...دهه 60 تایی الان صیغه میخوان چون دهه هفتادی ها دیگه محدودیت قبل رو ندارن راحتن ..خدا کنه واسه یه لحظه ارامش مقطعی حاضر نشیم کنار هر کسی شب رو صبح کنیم
لیلا
|
United States of America
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
5
خدا را شکر ...نشدیم....چته آقای مشهدی...جمع کن خودتو.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
7
همینه که عراقیا میان مشهد صیغه میکنن؟؟

حقا ک قدر خون شهیدایی که با دست بسته زنده زنده خاک رو سر و صورتشون ریختنو خوب میدونیم...
عبدلی
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
6
یک سئوال از موافقان دارم. آیا خودت حاضری ناموس خودت را بطور موقت دست یکی دیگه بدی؟ و اینکار بطور دایم تکرار شود ؟
پاسخ ها
سید احمد
| Iran (Islamic Republic of)
چه ریطی به خواهر دارد آیا خودت احساس نداری و فکر میکنی حنس مونث باید احساساتشو بکشد او آدم نیست از آهن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
3
ای بابا چه روزگاری شده خدایا خودت رحم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
2
جناب اهل سنت! اما در عوض جهاد نکاح و جهاد لواط حلال شده. با این چه می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
1
فک کنم اگه این باعث بشه بچه های نامشروع مشروع بشن و سقط هم نشن غضب خدا کمتر بشه تا اینکه رابطه های نا مشروعو کشتن بچه های بی گناه تازه کشورهای ارو پایی روابط آزاد دارن ازدواج هم دارن ولی احتمالا این پدیده برا جامعه ما میتونه مثه یه انفجار باشه دیگه مردا تن به ازدواج دایم و تعهد به خانواده نمیدن شدیم عین بره ای که دندونش تو پشمش گیر کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
سايت خجالت بكش
با اين مقاله ات
مگر زنها افريده شدند براي اطفاي شهوات مردان بي غيرت؟؟؟
به اسم دين به كام شهوت پرستان؟؟نويسنده اين مطلب كيه؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
آیا اکنون در کشور عمل جنسی حرام صورت نمیگیرد و مملکت پاک پاک است . آیا بهتر نیست برای این کار حرام که هر ثانیه در حال وقوع است راه حلی اساسی و قانونمند اندیشیده شود و بدون ترس و هراس و شلاق و زندان صورت گیرد و برای پیش گیری از رواج یدز و حاملگی (پدر نامعلوم ) هم ضوابط و قانون سختی لحاظ شود . تا حالا آنچه از خانواده دیگران برای خود خواسته ایم به خانواده های دیگر داده ایم ..... باز هم همان را قبول میکنیم و مشکلی نخواهد بود
نظر شما: