بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۵۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

درآمدها در دولت قبل منطقی توزیع نشد

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: در طلایی ترین دوران کشور که بیشترین درآمد را داشتیم، به دلیل نداشتن متولی برای برنامه‌ریزی، درآمدها با دید منطقی توزیع نشد و به نوعی هدر رفت.
 تدبیر24 کیوان کاشفی در صبحانه کاری اتاق بازرگانی کرمانشاه که امروز، 20 خرداد با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه برگزار شد، با ابراز خوشحالی از احیای سازمان مدیریت، اظهار کرد: یکی از مشکلات این سازمان در دوره گذشته بروکراسی شدید حاکم بر سازمان بود. امیدواریم در دوره جدید فعالیت این سازمان، این مشکل رفع شود.

کاشفی افزود: سازمان مدیریت همواره بی طرفی خود را حفظ کرده و درگیر مسائل سیاسی نشده که انتظار داریم در دوره جدید فعالیت نیز همین رویه را داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه افزود: در گذشته محور توسعه استان بخش کشاورزی بود که به علت بحران آب کمرنگ شده و اخیرا تجارت به عنوان محور توسعه استان مطرح است. نباید تنها به یک بخش تکیه کنیم و باید بخش‌های صنعت، معدن، و گردشگری نیز مورد توجه قرار گیرد. البته همه بخش‌ها باید دید صادرات محور داشته باشند.

کاشفی همچنین با بیان اینکه به آمار و اطلاعات دقیق در همه حوزه‌ها نیاز داریم، ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های اتاق کرمانشاه به این امر توجه ویژه می‌شود.

طهمورث الیاسی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه نیز در این نشست با تاکید بر لزوم نهادینه کردن برنامه ریزی در کشور، گفت: باید تمام امور را طبق برنامه و در یک چارچوب تعریف شده شروع و به اتمام برسانیم.

وی با مهم دانستن سرمایه فکری و انسانی، گفت: کشورهای پیشرفته بهای بیشتری به این سرمایه می‌دهند و ما هم باید برای نیروی انسانی به عنوان سرمایه واقعی کشور ارزش بیشتری قائل شویم.

الیاسی، نبود نیروی متخصص در ادارات را از مشکلات موجود دانست و گفت: باید با آموزش به توانمندسازی این نیروها پرداخت.

وی با تاکید بر افزایش تعامل بخش دولتی و خصوصی، گفت: درهای سازمان مدیریت به روی همه باز است. در نظر داریم در سازمان یک مجمع مشورتی تشکیل داده و از نظر کارشناسان و دانشگاهیان بهره ببریم و در آن مجمع از نظرات هیات نمایندگان و مشاوران اتاق بازرگانی استفاده کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: