نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

وزیر اقتصاد عازم آمریکا شد

سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی اعلام کرد: وزیر اقتصاد برای شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی عازم آمریکا شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس به نقل از سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی علی طیب نیا برای شرکت در اجلاس پاییزه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی عازم آمریکا شد.


طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در راس هیاتی متشکل از معاونان اقتصادی کشور برای شرکت در نشست مشترک اجلاس پاییزه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول عازم آمریکا شد.

مجمع عمومی بانک جهانی و صندوق بین المللی هر ساله در دو نوبت اوایل فروردین ماه و پاییز در واشنگتن با حضور وزیران اقتصادی کشورهای عضو و بانکهای توسعه ای بین المللی به منظور بررسی سیاست‌های بانک جهانی تعیین استراتژی سال آینده، بررسی صورت‌های مالی بانک جهانی و مسائل مالی و پولی بین المللی برگزار می‌شود.

بر این اساس یک هیات بلند پایه به سرپرستی علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان عازم این اجلاس شدند تا در این اجلاس دیدگاههای خود را در مورد دستور کار اجلاس و مسائل جهانی بیان کنند.

قرار است هیات ایرانی در این اجلاس ضمن شرکت در نشست های مجمع عمومی بانک جهانی و صندوق بین المللی پول ، جلسه وزرای گروه 24 و جلسه کمیته توسعه، با برخی از مقامات ارشد کشورها دیدارهای دوجانبه ای  داشته باشند.

طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده مقرر شده وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در حاشیه این نشست با معاونان ارشد بانک جهانی و رییس بانک توسعه اسلامی دیدارهایی داشته باشند که در این ملاقات‌ها که مسائل مرتبط  دو جانبه  مطرح است، تحکیم و تقویت همکاری‌ها مورد تاکید قرار خواهند گرفت.

مقرر شده در طول این سفر، طیب نیا با اقتصاددانان و ایرانیان مقیم آمریکا دیدار و گفتگو داشته باشند و آخرین دستاوردها و تحولات اقتصادی و همچنین ارائه برنامه های دولت تدبیر و امید در زمینه همکاری‌های فنی و سرمایه گذاری با ایرانیان مقیم از جمله محورهای این نشست است.

بر اساس این گزارش بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و شاپور محمدی معاونت اقتصادی همراه وزیر اقتصاد هستند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: