بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

نوبخت و فانی به مجلس میروند

تدبیر24   علیرضا منادی با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و نوبخت در جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل فرهنگیان و معیشت آنان و همچنین تخصیص اعتبارات و بودجه حضور دارند.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز تعدادی از نمایندگان از رئیس وقت جلسه مجلس درخواست کردند تا طی جلسه غیرعلنی با حضور فانی و نوبخت مشکلات فرهنگیان مورد بررسی قرار گیرد و حجت الإسلام والمسلمین ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، اظهار کرد: به دنبال زمان مورد نظر برای برگزاری چنین جلسه‌ای بوده‌اند و در فرصت مقتضی این کار انجام خواهد شد.

به گفته نمایندگانی که طی جلسات در این باره درخواست داشتند، این جلسه ارتباطی به مسأله استیضاح فانی ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: