تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

شوخی دردسرساز بنگر و بهادرانی

در پایان بازی دوستانه پرسپولیس و ذوب‌آهن محمد رویانیان با تیم داوری برخورد بسیار گرمی داشت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از افکارنیوز، در تمرین امروز پرسپولیس، این تیم دیداری دوستانه با ذوب‌آهن برگزار کرد که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

*پس از پایان مسابقه و استراحت داوران، مدیرعامل سرخپوشان تیم داوری را به وسط زمین آورد و با آنها خوش و بش و روبوسی کرد. رویانیان از داوران به خاطر عملکرد خوب‌شان تشکر کرد.

 

*هواداران پرسپولیس با شعار پنالتی، پنالتی، داور متشکریم و ... داوران را مورد تشویق قرار دادند.

 

*رضا محمدی در پایان مسابقه با مسئولان ذوب‌آهن خوش و بش گرمی داشت. این شایعه به وجود آمده که محمدی قرار است در نیم‌فصل از ذوب‌آهن برود.

 

*محمد رویانیان ۲۰ دقیقه با رضا محمدی به صورت اختصاصی گفت‌وگو کرد.

 

*محسن بنگر در جریان بازی طی درگیری با فرشاد بهادرانی از سوی داور اخراج شد. در همین رابطه فرشاد بهادرانی گفت: من و بنگر در حال شوخی کردن بودیم که داور فکر کرد مسئله جدی است و او را اخراج کرد این هم از شانس ما است. مشکل خاصی نیست و این مسئله چیز حادی نبود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: