ظریف را قربانی نکنید غلامرضا کریمی

ظریف را قربانی نکنید

صرف‌نظر از اینکه فایل مصاحبه محرمانه دکتر ظریف چگونه لو رفت و چه کسانی در داخل و خارج از این موضوع سود برده و خواهند برد، از یک دیپلمات حرفه‌ای در این سطح بسیار بعید بود.
نظرات منتشره: ۰ درصف انتشار: ۴ آرشیو
از دیپلماسی تا میدان ناصر ذاکری

از دیپلماسی تا میدان

انتشار نوار مصاحبه وزیر امور خارجه کشورمان دو اصطلاح «دیپلماسی» و «میدان» و تقابل این دو را در سطح جامعه مطرح کرد و واکنش‌های بسیار متفاوتی را بین جریان‌های مختلف سیاسی به‌ دنبال داشت.
آرشیو نظرات منتشره: ۰ درصف انتشار: ۲
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 12
کد خبر: ۵۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
 تدبیر24 : در وعده سحر بایستی از خوردن کله پاچه و غذاهای پُر چرب, سوسیس و کالباس, سُس مایونز, نمک و ادویه جات به خصوص فلفل خودداری شود, زیرا این مواد اصطلاحاً ایجاد آتش می‌کنند و برای هضم و دفع نیاز به آب فراوان دارند و باعث تشنگی شدید می‌شوند  در این وعده مقداری برنج یا ماکارونی بدون روغن, مقداری گوشت سفید, ماست کم چرب و سالاد بدون سُس و در کنار این مواد مقداری میوه و مایعات پیشنهاد می‌شود.
 
در زمان افطار نیز باید یک وعده مفید و کم حجم در نظر گرفته شود, مثلاً مقداری حلیم که به آن کمی عسل اضافه شده باشد به همراه یک لیوان شیر یا چای کم رنگ گزینه مناسبی است یا جایگزین عسل نوشیدنی مورد اشاره با خرما صرف شود.
 
از نیم ساعت پس از وعده افطار نوشیدن جرعه جرعه مایعات البته نه یکباره شروع شود و از یک ساعت پس از آن مصرف میوه و سبزیجات به دلیل بالا بودن فیبر و تامین ویتامین‌های محلول در مایع ضرروی است, فیبر به دلیل اینکه آب فراوانی به خود جذب می‌کنند در این دوران کاربردی هستند.
 
برای وعده غذایی شام نیز باید یکی از کربوهیدرات‌های مرکب مانند نان, برنج, ماکارونی یا سیب زمینی به همراه مواد پروتئینی مانند انواع گوشت‌ها یا سفیده تخم مرغ, سالاد و ماست کم چرب در برنامه غذایی لحاظ شود.
 
در طول افطار تا سحر باید به ازای هر 20 کیلوگرم از وزن بدن حدود 700 سی سی تا یک لیتر مایعات مصرف شود تا بدن با کم آبی مراجعه نشود زیرا سلول‌های بدن در محیط کم آبی دچار صدمه و اکسید شدن می‌شوند که بحث کامل آن در این بحث نمی‌گنجد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها