امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۵۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

گوگل تصاویر غیراخلاقی را حذف می‌کند

گوگل بدنبال حذف تصاویر غیراخلاقی منتشر شده در پی انتقام جویی، از نتایج موتور جست‌وجوی خود است.
 تدبیر24  این تغییر سیاست گوگل دسترسی به آن دسته از تصاویر غیراخلاقی را که در پی مسائل انتقام جویانه و اغلب بدون اجازه صاحب عکس منتشر می‌شوند، محدود می‌کند.

گوگل در هفته‌های آتی یک فرم آنلاین راه اندازی خواهد کرد که به افراد این امکان را می‌دهد برای حذف تصاویر برهنه از نتایج جست‌وجوی گوگل که آنها راضی به انتشار آن نیستند، درخواست بدهند.

این تغییر در سیاست‌گذاری گوگل میزان لطمات وارده به فرد قربانی ناشی از مسائل انتقام جویی، اخاذی یا دیگر سوء استفاده‌ها را کاهش خواهد داد.

گوگل اعلام کرد: تصاویر غیراخلاقی که در پی انتقام جویی منتشر می‌شوند به شدت شخصی و خصوصی هستند و انتشار آنها بسیار مخرب و هدف از آن صرفا تحقیر فرد قربانی است. اگرچه گوگل نمی تواند این تصاویر را به طور کلی از اینترنت حذف کند اما نفوذ زیادی روی نحوه استفاده مردم از اینترنت دارد و این تغییر سیاست تاثیرگذاری زیادی خواهد داشت.
برچسب ها: تدبیر24 گوگل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: