تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 18
کد خبر: ۵۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

خطوط قرمز رهبری بسیار کمک‌کننده است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری پشتوانه سیاست خارجی ایران است.
 تدبیر24  :   مرضیه افخم در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لغو تحریم‌ها در همان لحظه توافق و این که با توجه به کارشکنی‌های طرف غربی و اظهارات آمریکایی‌ها پیرامون این مساله روند لغو تحریم‌ها در صورت حصول توافق نهایی در مذاکرات پیش رو چگونه خواهد بود؟ گفت: در ابتدا از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده همچنین اعتمادی که ایشان به کاری که صورت می‌گیرد دارند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پشتوانه سیاست خارجی ایران هم حمایت رهبری و رهنمودها و راهبردهایی هست که ایشان تعیین می‌کنند و هم حمایت و پشتیبانی ملت ایران است که بسیار گران‌بها بوده و سرمایه‌ عظیمی برای کشور است. که این برای تیم مذاکره‌کننده راهگشا و تعیین‌کننده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان خاطرنشان کرد:‌ همه موضوعات در حال حاضر در دست مذاکره است . اجازه بدهید روند مذاکرات جاری که بسیار فشرده است و در مرحله سختی قرار دارد پیگیری شود. همه موضوعات در حال گفت‌وگو است . حتما باید اجازه بدهیم که این گفت‌وگوها در سطح کارشناسان و معاونین و در زمان خود در سطح وزرا ادامه یابد تا شکل نهایی خود را بگیرد در عین حال خطوط قرمزی که در بحث هسته‌ای مقام معظم رهبری تبیین و تشریح کردند بسیار کمک‌کننده و روشن‌کننده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: