تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۵۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
آیت الله صدیقی :

خوشابه حال تیم مذاکره کننده

توقع نمی رفت که در این ایام مجلس شورای اسلامی تعطیل شود؛ یک حرکت خوبی را آغاز کردند، ولی تیم مذاکره‌کننده نیاز به حمایت‌های شدید دارد چرا که با غدار روزگار مواجه هستند.
تدبیر24  : آیت‌الله صدیقی خطیب نمازجمعه امروز تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام گفت: رهبری بار دیگر در بیانات آرام‌بخش‌شان که اعتقاد داریم کلمات ایشان ذکرالله است، آرامشی در دل‌های مومنین ایجاد کردند و این بیانات مسئولان را دلگرم و زمینه نزدیکی آنها را به یکدیگر فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره‌کننده گفت: خوشا به حال اینان که رهبری چنین الفاظ بسیار دلنشینی را در وصف آنان به کار برد، اما این حمایت‌ها، بار تیم مذاکره‌کننده را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: نایب امام زمان (عج) تیم مذاکره‌کننده را شجاع، غیور و متدین می‌دانند، اما ایشان حکیمانه نیز می‌فرمایند این شرایط باعث مصونیت آنان نمی‌شود. اینها بشر هستند و ممکن است اشتباه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس وظیفه دارد چتر نظارتی خود را برای صیانت از تیم مذاکره‌کننده و پافشاری‌اش به حقوق حقه ملت مظلوم شهید داده ایران داشته باشد، گفت: توقع نمی رفت که در این ایام مجلس شورای اسلامی تعطیل شود؛ یک حرکت خوبی را آغاز کردند، ولی تیم مذاکره‌کننده نیاز به حمایت‌های شدید دارد چرا که با غدار روزگار مواجه هستند.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه مردم در ایام ماه مبارک رمضان باید برای تیم مذاکره‌کننده دعا کنند، گفت: مساله هسته‌ای، سرنوشت آینده است و یک پیچ حساس و خطرناک تاریخی است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه ما نمی‌توانیم ذلت پذیر باشیم، گفت: ما خود را زیر پرچم امیرالمومنین (ع) و ائمه می‌دانیم. ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم، راه نویی را به ملت‌ها الهام بخشیدیم، لذا باید جایگاهمان را حفظ کنیم و صلابت امام (ره) و ولایت را باید تیم مذاکره‌کننده حفظ کنند که این هم به دعا و توسل و هم به نظارت و ارشاد دائم و تذکر دائم نیاز دارد.
برچسب ها: تدبیر24 نمازجمعه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: