آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 15
کد خبر: ۵۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

راه‌اندازی خط هوایی مستقیم آتن-تهران

خط هوایی مستقیم آتن-تهران و بالعکس، توسط هواپیمایی ملی یونان (Aegean) از اول مرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.
 تدبیر24: "یانیس پانتا زوپلوس" مدیر بازرگانی هواپیمایی ملی یونان (ایژن) با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ 16 سال از تاسیس هواپیمایی "ایژن" می‌گذرد و این شرکت دارای 58 هواپیما عمدتاً از خانواده ایرباس است.

وی با بیان این‌که متوسط عمر این هواپیماها بیش از 4 سال نیست، تصریح کرد: تمام هواپیماهای ما استیجاری بوده و هواپیمای ملکی در اختیار نداریم و با توجه به وضعیت بازار تعداد ناوگان خود را کاهش یا افزایش می‌دهیم.

وی انتخاب ایژن به‌عنوان بهترین ایرلاین منطقه‌ای اروپا را نشان از عملکرد درست این شرکت هواپیمایی دانست و با بیان این‌که در سال 2013 کل سهام هواپیمایی المپیک را خریداری کردیم، افزود:‌هم‌اکنون به 134 مقصد پرواز داریم که 32 مقصد آن نقاط پروازی داخلی است.

مدیر بازرگانی هواپیمایی ملی یونان با بیان این‌که در هفته سه پرواز آتن-تهران و بالعکس انجام می‌شود، گفت: این پروازها در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج شنبه با قیمت رقابتی با استفاده از ایرباس 320 که 168 صندلی دارد، انجام می‌شود.

زوپلوس در پاسخ به این پرسش که قیمت بلیت آتن-تهران و تهران-آتن چه میزانی است، بیان کرد: قیمت بلیت آتن-تهران-آتن (رفت و برگشت) یک میلیون تا یک میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

وی در رابطه با بحث هندلینگ (شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فرودگاهی) نیز گفت: در این زمینه دو آپشن بیشتر (ایران‌ایر و سامان) در فرودگاه امام خمینی نداریم که در حال مذاکره با آنها هستیم.

زوپلوس همچنین از احتمال توسعه پرواز ایژن به ایران در صورت وجود ظرفیت‌ خبر داد و افزود: پرسنل هواپیمایی ملی یونان با احتساب هواپیمایی المپیک حدود 2000 نفر است که حدود 20 درصد از این نیروها روی هوا مشغول به فعالیت هستند.

مدیر بازرگانی هواپیمایی ملی یونان در پایان ضریب اشغال پروازهای هواپیمایی ملی یونان را 77 درصد در سال 2014 میلادی اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: