بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۵۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

بیانیه کانون تدبیر و توسعه به مناسبت روز جهانی قدس

تدبیر24 :کانون تدبیر و توسعه پارسیان به مناسبت روز جهانی قدس بیانه ای را صادر و جهت انتشار به تدبیر24 ارسال نمود. متن بیانیه بدین شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
مبارزات ملت قهرمان فلسطین می رود تا به هفتاد سالگی برسد.
در این سالهای پر درد و رنج، ابرقدرت ها به سرکردگی آمریکا جنایتکار و همراهی برخی از دولت های غربی از جمله انگلیس و حمایت بعضی از دولت های خودفروخته خاورمیانه چه جنایت های انسانی که انجام نداده و چه خسارت هایی که به جهان اسلام وارد ننموده اند.
اینک پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، هر سال با نام و یاد معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان طوفانی برپا می شود و همه ملت های آزاد و مسلمان جهان به پا می خیزند و سیلی خروشان از مردم آزادی خواه جهان، یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند.
کانون تدبیر و توسعه افتخار دارد که در این روز مقدس، همراه و همگام با مردم ایران و جهان در این همایش بزرگ و رزمایش جهانی شرکت نموده و فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان برساند.
به امید پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف

کانون تدبیر و توسعه پارسیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: