تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۴۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
باوجود اخلاق مداری معاون رئیس جمهور :

بی اخلاقی بعد از یک نشست خبری

نکته جالب آنجاست که درخواست کننده و برگزار کننده این نشست بصورت خودجوش با روابط عمومی معاونت ارتباط گرفته است و مسئولیت نشست بطور کل به ایشان بر می گردد. اما این خبرنگار در گزارشی در رسانه مطبوع خود بگونه ای جو سازی می کند که گویا معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور مسئول برگزاری و پاسخ گویی به خواست این شخص بوده است!

تدبیر24:از آنجاکه استفاده از شبکه های مجازی برای خبرنگاران و اهالی رسانه به یک الزام و عادت بدل شده است، مسلما با گذشت زمان توفیقات و ایده هایی نیز در این راستا خلق خواهد شد.

چندی پیش گروهی در فضای مجازی به دعوت یکی از فعالین شبکه های مجازی شکل گرفت و خبرنگاران به یک نشست خبری مجازی دعوت شدند. این گروه یازدهمین نشست خود را تجربه می کرد. نشستی با ایده ای خلاقانه اما پرحاشیه!

به گزارش خبرنگار تدبیر24 پس از اعلام برقراری نشست با هماهنگی روابط عمومی سازمان مربوطه، خبرنگاران از طرق مختلف یک به یک به این نشست دعوت شدند. میهمان یازدهیمن نشست مجازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بود. فردی که حضور در فضای مجازی را بخوبی تجربه کرده و مخاطبان بسیاری را برای شنیدن سخنان بی واسطه اش بدست آورده است.

روال نشست بر اساس قوانین اعلام شده مدیر گروه رعایت شد و در آن هر یک از خبرنگاران سوالات خود را بصورت خصوصی برای مدیر گروه ارسال کرده و در زمان حضور مولاوردی سوالات مطرح و پاسخ آن توسط معاون رئیس جمهور ارسال شد. این ابتکار در نحوه ارتباط گیری و برخورد بدور از تنش با متقاضیان، گویا بر یکی از حضار خوش نیامده و علیرغم توضیحات مدیرگروه، پس از اتمام نشست نسبت به جو سازی علیه این مقام مسئول برآمده است.

این درحالی است که دیگر خبرنگاران باتوجه به قوانین گروه هیچ اعتراضی نسبت به این نشست نداشته اند.

نکته جالب توجه آنجاست که درخواست کننده و برگزار کننده این نشست بصورت خودجوش با روابط عمومی معاونت ارتباط گرفته است و مسئولیت نشست بطور کل به ایشان بر می گردد. اما این خبرنگار در گزارشی در رسانه مطبوع خود بگونه ای جو سازی می کند که گویا معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور مسئول برگزاری و پاسخ گویی به خواست این شخص بوده است!


( توضیحات مدیر گروه - پس از پایان نشست )

بر همین اساس باتوجه به رسالت رسانه ای و از باب همکاری تذکری به خبرنگار معترض داده و ایشان را به رعایت انصاف توصیه می کنیم. انتظار می رود همکاران محترم از اخلاق حرفه ای و رسانه ای مسئولین سوء استفاده نکرده و نسبت به تخریب و جوسازی علیه انان اقدام نکنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
متاسفم
نظر شما: