تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

حریق تهران،خسارت مالی سنگین

تدبیر24: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با پانادر تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت ۵:۱۲ بامداد امروز حادثه آتش سوزی در انبار بزرگ کالا در خیابان فداییان اسلام به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند که با حضور ماموران مشاهده شد، آتش سوزی در یک انبار کالا با بیش از ۱۵۰۰ متر مساحت رخ داده و کاملا شعله ور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: شدت آتش به حدی بود که سقف ها را تخریب کرده بود و به سرعت در حال سرایت بود که ماموران آتش نشانی از چند جهت عملیات خود را آغاز کردند و پس از حدود ۲ ساعت تلاش آتش کاملا مهار و خاموش شد.

وی در ادامه بیان داشت: آتش نشانان در حال حاضر در حال انجام لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و بلافاصله پس از اتمام عملیات تیم های کارشناسی برای شناسایی علت حادثه در محل حضور خواهند یافت.

ملکی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات و مصدوم به دنبال نداشت اما متاسفانه خسارت مالی بسیار سنگین است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: