ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۵۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

هر کارمند چند پست الکترونیک ارسال می کند

در بررسی جدید مشخص شده است هر ١٠.٥ دقیقه یک‌بار پیامی جدید در فضاهای اجتماعی برای کارمندان ارسال می‌شود و به واسطه هر یک از این پیام‌ها، ۲۳ دقیقه طول می‌کشد تا کارمند دوباره به وظیفه کاری خود برگردد.
تدبیر24  :در بررسی جدید مشخص شده است هر ١٠.٥ دقیقه یک‌بار پیامی جدید در فضاهای اجتماعی برای کارمندان ارسال می‌شود و به واسطه هر یک از این پیام‌ها، ۲۳ دقیقه طول می‌کشد تا کارمند دوباره به وظیفه کاری خود برگردد.
 
 خواندن پست‌های الکترونیکی معمولا ۲۸‌ درصد زمان کاری هر روز کارمندان را به‌خود اختصاص می‌دهد و این در حالی است که کارمندان در صنوف مختلف به‌طور میانگین روزی ۱۱۲ پست الکترونیکی ارسال می‌کنند.
 
 هر کارمند به‌طور میانگین ۴۰‌ درصد زمان سپری‌شده در طول یک هفته کاری خود را به خواندن ایمیل‌های داخلی اختصاص می‌دهد که این پست‌های الکترونیکی معمولا ارزش چندانی برای بهبود شرایط کسب‌وکار ندارد.
 
 همچنین گفته شده است ۸۷‌ درصد کارمندان از نظر احساسی و روانی، هیچ ارتباطی با شغل خود ندارند و همین مسئله موجب شده است کسب‌وکارهای آمریکایی سالانه بیش از ۳۰۰‌ میلیارد دلار ضرر کنند. شرکت تحقیقاتی Sapience Analytics که دفتر مرکزی آن در دوبلین واقع شده است، این اطلاعات را منتشر کرد و توضیح داد هر آنچه کاربر در هر لحظه مرتبط با محیط دیجیتالی انجام می‌دهد، به‌صورت مستقیم روی سازمان تأثیر می‌گذارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: