تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۵۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

جنگ علیه داعش احتمالا "نیم قرن" طول می‌کشد

 تدبیر24: فرمانده عملیات‌های ویژه آمریکا اعلام کرد، جنگ آمریکا برای نابود کردن تروریست‌های داعش می‌تواند 50 سال به طول بینجامد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال "جوزف وتل"، رئیس مرکز عملیات‌های ویژه آمریکا گفت، زمانی که داعش در جبهه‌ای با مقاومت بسیار رو به رو می‌شود، توجه خود را به منطقه‌ی دیگری معطوف می‌کند. به باور وی هیچ استراتژی وجود ندارد که بتوان آن‌ها را فورا نابود کرد.

این ژنرال آمریکایی افزود: مقابله با داعش نیازمند یک رویکرد بلندمدت است و نمی‌توان انتظار داشت که آنها فورا از میان بروند.

اشتون کارتر، ‌وزیر دفاع آمریکا اوایل ژوئیه 2015 با تقدیر از فرماندهی عملیات‌های ویژه گفت که نیروهای آنها به علت آمادگی بالا قادرند تا تعهدات امنیتی را در دهه‌های آتی محقق کنند.

جوزف وتل افزود: داعش می‌خواهد خلافت جدیدی از اسپانیا تا هند ایجاد کند و داعش برای رسیدن به این هدف به دنبال فرصتی است که بتواند از مناطق ناآرام و جمعیت‌های آسیب پذیر استفاده کند.

وی تاکید کرد: بیشتر منابع فرماندهی عملیات‌های ویژه آمریکا هم اکنون در خاورمیانه و آسیای میانه متمرکز هستند و اولویت آنها مقابله با گسترش نفوذ داعش در آن مناطق است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
1
نگو نیم قرن طول میکشه که باهاش بجنگی، بگو نیم قرن میخوای با این آشغال جدیدی که ساختی با جان و مال انسانها بازی کنه مردک!! دنیا رو به لجن کشیدن و ادعاشون هم میشه.... خاااااااااک...
نظر شما: