تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

سوء قصد به جان وزرای آلمان

یک هفته‌نامه آلمانی از تلاش برای سوءقصد به وزرای خارجه و دفاع آلمان در جریان سفر به افغانستان و خنثی شدن آن خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری فارس، هفته نامه آلمانی «اشپیگل» نوشت که در جریان سفر هفته گذشته «گیدو وستروله» و «توماس دیمیتزیره» وزرای خارجه و دفاع آلمان به شمال افغانستان به آنها سوء قصد شده بود که این حمله خنثی شد.


بر اساس این گزارش، شورشیان 2 راکت‌انداز در محلی مخفی کرده بودند که کشف شد. اما افرادی که در این کار دست داشتند نیز فرار کردند. این حمله یکشنبه گذشته خنثی شد.

این سیزدهمین سفر دیمیتزیره از زمان تصدی وزارت دفاع در سال 2011 به افغانستان بود. وستروله نیز هشتمین حضور خود را در افغانستان تجربه کرد.

حدود 4 هزار نظامی آلمانی در افغانستان به سر می‌برند که 900 تن از آنها در قندوز حضور دارند و قرار است در پایان ماه ارتش این کمپ را ترک کند و جای خود را به نیروهای افغان بدهند. به این ترتیب نیروهای آلمانی فقط در مزارشریف حضور خواهند داشت.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: