آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۵۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

هوندا با شاسی بلند نجات یافت

سود سه ماهه اول هوندا موتور با کمک ین ضعیف و فروش قوی‌تر خودروهای شاسی بلند در آمریکا و چین که کاهش فروش در ژاپن را جبران نمود، 19.6 درصد بر مبنای سال به سال رشد کرد.
 تدبیر24: سومین خودروساز بزرگ ژاپن از نظر میزان فروش جهانی در سه ماهه اول 186 میلیارد ین (1.5 میلیارد دلار) سود کرد که بالاتر از رقم 145.8 میلیارد ین مورد پیش بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بود.

طبق اعلام هوندا، میزان فروش خودروی این شرکت در سطح جهانی طی سه ماهه اول 4.9 درصد رشد کرد و به 1.5 میلیون خودرو رسید.

در آمریکا که بزرگترین بازار هونداست، حجم فروش 1.2 درصد رشد کرد که کمتر از رشد 3.3 درصدی مجموع بازار خودروی این کشور بود. با اینهمه برند لوکس آکورای هوندا استثنا بود و با رشد 19 درصدی فروش در آمریکا روبرو شد. هوندا قرار است پاییز امسال مدل بازطراحی شده سدان سیویک را در آمریکای شمالی عرضه کند که می‌تواند به فروش بیشتر این شرکت در سه ماهه‌های آتی کمک کند.

در ژاپن فروش هوندا در پی تاخیرهای متعدد در عرضه و فراخوانهایی که به منظور افزایش چک کیفیت صورت گرفتند، طی ماههای اخیر کاهش یافته است. میزان فروش این شرکت در سه ماهه اول حدود 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

هوندا برخلاف همتایان ژاپنی خود از ضعیف شدن ارزش ین نفع چندانی نبرده است زیرا تولید بومی خود را به مناطق کلیدی تغییر داده و صادرات از ژاپن را محدود کرده است. صادرات این شرکت از ژاپن در سه ماهه اول 36 درصد کاهش داشت.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، این خودروساز در مقایسه با رقیبانش از فراخوانهایی که مربوط به کیسه‌های هوای معیوب ساخت تاکاتا بوده اند، ضربه شدیدتری خورده است. هوندا برای 24.5 میلیون بادکننده کیسه هوای ساخت تاکاتا در خودروهای ساخت این شرکت به دلیل خطر ترکیدن کیسه هوا فراخوان داده است و آخرین فراخوانش در ماه ژوییه برای 4.5 میلیون خودرو در سطح جهانی انجام گرفت.

هوندا موتورسیکلت هم تولید کرده و خدمات مالی عرضه می‌کند اما تولید خودرو بزرگترین بخش فعالیت این شرکت است.

این شرکت رشد 8.8 درصدی فروش برای سال مالی منتهی به 31 مارس سال 2016 را پیش بینی کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 هوندا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: