آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 14
کد خبر: ۵۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

اسپانسر جدید لباس تیم ملی

اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.
تدبیر24:  طبق اعلام مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی تا پایان ماه جاری میلادی مشخص می‌شود.

بر همین اساس مذاکرات همچنان با برندهای مختلف ایتالیایی، چینی، آلمانی و اسپانیایی ادامه دارد و قرار است به زودی قرارداد 3 یا 4 ساله با یکی از این برندها امضا شود.

شنیده می‌شود مذاکرات با آدیداس دوباره آغاز شده و این برند آلمانی با شرایط جدیدی، یک پیشنهاد دیگر را به فدراسیون فوتبال ایران برای اسپانسرینگ پیراهن‌های تیم ملی ارائه کرده است.

در عین حال برند ایتالیایی جیووا که به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده و در فصل جدید لیگ برتر نیز با ‌تیم‌های سایپا و سیاه‌جامگان همکاری می‌کند در ارتباط با این امر به فدراسیون فوتبال ایران به تازگی پیشنهاد خود را ارائه کرده است.

البته طبق توافق با فدراسیون فوتبال تا زمانی که برند جدیدی برای تیم ملی مشخص نشود، همکاری با شرکت آلمانی آل‌اشپورت همچنان ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: