نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

زمان واریز یارانه مرداد ماه

طبق روال گذشته یارانه نقدی باید بیست و یکم هرماه پرداخت می شد که یارانه نقدی مرداد 94 تاکنون پرداخت نشده است.
 تدبیر24:  پنجاه و چهارمین یارانه نقدی (مردادماه) طبق روال عادی باید  بیست و یکم پرداخت می شد اما تاکنون سازمان هدفمندی یارانه ها هیچ اطلاع رسانی و زمان دقیقی برای پرداخت یارانه نقدی  اعلام نکرده است.

 اما شنیده ها حاکی ان است که پنجاه و چهارمین مرحله از واریز یارانه نقدی مربوط به مرداد سال جاری ساعت 24 روز دوشنبه 26 مردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه این مرحله نیز همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان بوده که به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان که بیست و یکم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما یارانه نقدی تیرماه نیز همچون ماه های گذشته با تاخیر 4 روزه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، گویا این تاخیر همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: