بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

پیکه: مشکلی با آربلوا ندارم

مدافع بارسلونا اعلام کرد که مشکلي ميان او و بازيکن رئال مادريد با وجود اختلاف اخير در شبکه‌هاي اجتماعي وجود ندارد.
تدبیر24: جرارد پيکه در مصاحبه‌اي با «لا وانگارديا» اعلام کرد که بارسلونا هنوز بهترين تيم جهان است. وي همچنين درباره تيتو، مارتينو، والدس و جر و بحث اخيرش در توئيتر با آربلوا صحبت کرد.

پيکه اعلام کرد که وقتي تأييد شد که سرطان تيتو برگشته، کارها بسيار سخت شد و افزود: خيلي ناراحت‌کننده بود. بيشتر از باشگاه که پس از اينکه تمرينات پيش از فصل شروع شده بود، بايد سرمربي را عوض مي‌کرد، به خصوص براي خودش سخت بود. تيتو يکي از کساني است که بيشترين احترام را در دنياي فوتبال برايش قائلم.

مدافع بارسلونا ادامه داد: تاتا رک است و اين يکي از ويژگي‌هايش است. مارتينو با همه بي‌پرده صحبت مي‌کند، چه مسي باشد يا پيکه.

پيکه در خصوص اختلاف اخيرش در توئيتر با آربلوا خاطرنشان کرد: از اين موضوع متأسف نيستم اما فکر مي‌کنم بيش از حد بزرگ شد. در شرايطي اظهارنظر کردم، يکي از بازيکنان رئال مادريد جوابم را داد پس از اينکه مستقيما به آلوارو پيام ندادم و او هم جوابي به شخص من نداد، صحبت از يک اختلاف بزرگ به ميان آمد. هيچ مشکلي بين ما وجود ندارد.

وي همچنين در خصوص والدس اضافه کرد: ويکتور هميشه زير ذره‌بين بوده است و اکنون همه کساني که دوستش دارند را ناگهان ترک مي‌کند. گاهي مردم در مورد بارسا بسيار منفي‌باف هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: