نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

سرقت از طلا فروشی خانی آباد+ تصاویر

 تدبیر24: چهار سارق مسلح طلافروشی منطقه خانی آباد که در زمان سرقت با بکارگیری اسلحه جنگی و تیراندازی های مکرر باعث ایجاد رعب و وحشت در منطقه خانی آباد شده بودند امروز در صحنه جرم حاضر می شوند تا به بازسازی صحنه بپردازند.
با توجه به دستگیری چهار سارق مسلح طلافروشی منطقه خانی آباد که در زمان سرقت با بکارگیری اسلحه جنگی و تیراندازی های مکرر باعث ایجاد رعب و وحشت در منطقه خانی آباد شده بودند امروز بازسازی صحنه سرقت مسلحانه طلافروشی در محل ارتکاب سرقت با حضور سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ توسط متهمان انجام می شود.

این سارقان در لحظه وقوع سرقت خشونت بسیار زیادی را از خود نشان داده و سایر کسبه و همچنین افراد رهگذر را تهدید کرده بودند.








بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: