نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

“کناره گیری پرسپولیس” از لیگ برتر؟!

احتمال کناره گیری پرسپولیس

این شکست اما موجی از اعتراضات بی سابقه را به سبب داوری نامتعادل علیرضا فغانی ایجاد کرده است. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس با ورزش سه اعلام کرد در پی اعتراضات مکرر مردمی و تماس های بی شمار از شب گذشته با باشگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، پرسپولیس احتمال کناره گیری از لیگ برتر یا عدم حضور در بازی آینده مقابل فولاد را بررسی خواهد کرد.

این تصمیم فردا در هیات مدیره پرسپولیس به بحث گذاشته خواهد شد و اگر احتمال آن زیاد نباشد به صورت علنی درباره آن صحبت خواهد شد. پرسپولیسی ها به جز بازی اول مقابل پدیده در 3 بازی متوالی اعتراضاتی به نحوه قضاوت داوران داشته اند.
 
بازی پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید که تک گل پرسپولیس را امید عالیشاه به ثمر رساند و تیم ذوب آهن یکی از دو گل خود را از روی نقطه پنالتی که خطای هند محسن بنگر را فغانی اعلام کرده بود به ثمر رسید که این پنالتی حاشیه های بسیاری به همراه داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: