بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی از فردا

ثبت اعتراض به حذف یارانه

سامانه yaraneh10.ir از فردا اعتراض حذف شدگان از یارانه مردادماه را ثبت خواهد کرد.
با توجه به اعلام رسمی نوبخت -رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی- مبنی بر حذف دومیلیون نفر از لیست بگیران و همچنین اعلام قبلی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حذف دومیلیون نفر تا پایان مردادماه، به نظر می رسد تعداد قابل توجهی از این تعداد در ماه جاری یارانه ای دریافت نکرده اند.
در حالی باوجود وعده قبلی ربیعی، تاکنون شاخص های حذف اعلام نشده است که در بین بسیاری از حذف شدگان خرید اتومبیل لوکس نقطه مشترک است. درعین حال که به نظر می رسد در ماه جاری کارمندان بانک ها نیز جزئی از خارج شدگان از جمع یارانه بگیران هستند. بااین وجود طبق اعلام معاون وزیر کار، حذف شدگان با ورود به سامانه از علت حذف خودآگاه خواهند شد.
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز بعد از بررسی اعتراضات، در صورت تشخیص برای محق بودن افراد و بروز خطا در حذف آنها را به لیست سازمان هدفمندی اضافه خواهد کرد، این در حالی است که تاکنون حدود 17هزار نفر مجدد به جمع یارانه بگیران اضافه شده و از ماه جاری یارانه آنها برقرارشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: