بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۵۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

پیگیری تسهیل تبادلات تجاری و حل مشکلات پیمانکاران ایرانی در عراق

"هوشیار زیباری" وزیر اقتصاد و دارایی عراق و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در تهران، آخرین وضعیت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.
تدبیر24: "هوشیار زیباری" وزیر اقتصاد و دارایی عراق و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در تهران، آخرین وضعیت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.
 
هوشیار زیباری با تبریک به دولت و ملت ایران بخاطر موفقیت در مذاکرات هسته ای، توافق حاصله را معقول، مفید و به نفع ملت ایران و منطقه ارزیابی کرد.
 
وی با اشاره به مشترکات تاریخی و راهبردی دو کشور، حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مقابله با تروریسم و درجهت تقویت همبستگی و وحدت ملی در کشورش را مورد قدردانی قرار داد.
 
وزیر اقتصاد و دارایی عراق ضمن بررسی آخرین وضعیت همکاری های اقتصادی فیمابین، روابط دو کشور را رو به جلو توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که این روابط شاهد تقویت و گسترش روزافزون باشد.
 
ظریف در این دیدار با اشاره به روابط بسیار دوستانه و برادرانه حاکم بین دولت و ملت ایران و عراق، استفاده حداکثری از ظرفیتهای همکاری های فیمابین را امری ضروری در راستای تأمین منافع دو ملت برشمرد.
 
وی ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تقویت مناسبات اقتصادی و بازرگانی با کشور عراق، زمینه های تسهیل تبادلات تجاری و حل مشکلات پیمانکاران ایرانی در آن کشور را مورد پیگیری قرار داد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اهمیت همکاری های دوجانبه و منطقه ای، برای رهبران و سیاستمداران عراقی در جهت تقویت وحدت، امنیت و ثبات در آن کشور آرزوی توفیق نمود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: