بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

داربی مشهد زیبا و جنگنده خواهد بود

کاپیتان تیم ‌فو‌تبا‌ل سیاه‌جامگان می‌گوید داربی مشهد جنگنده و زیبا خواهد بود.
 تدبیر24:  رضا عنایتی  درباره داربی فردای مشهد مقابل پدیده گفت: کلمه "داربی" حساسیت برانگیز است. البته جذابیت‌های خاص خودش را دارد. به‌ هر‌ حال خوشحالم که فو‌تبا‌ل خراسان امسال دو نماینده در لیگ برتر دارد. امیدوارم دیدار فردای دو تیم حواشی نداشته باشد و فقط شاهد زیبایی‌های این بازی باشیم. هو‌اد‌ا‌ران مشهدی برای تشویق تیم‌شان به ورزشگاه بیایند. قطعا فو‌تبا‌ل جنگنده‌ای را مشاهده خواهیم کرد. هر دو تیم با هم دوست و رفیق هستند.

کاپیتان تیم ‌فو‌تبا‌ل سیاه‌جامگان با بیان این که به دنبال ثابت کردن چیزی نیستند، گفت: در این بازی فقط به زیبایی‌ها فکر می‌کنیم و نمی‌خواهیم حرکاتی را انجام دهیم که حساسیت برانگیز شود. به فکر این که بخواهیم در این بازی با پیروزی به دنبال مطرح کردن تیم اول یا دوم شهر باشیم نیستیم.

عنایتی شرایط تیمش را خوب و هم‌تیمی‌هایش را با انگیزه دانست و خاطر‌نشان کرد: پس از پیروزی مقابل راه‌آهن تمریناتمان را به طور مداوم ادامه دادیم و در شرایط خوبی قرار داریم. تساوی در بازی با پدیده به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و تیمی که پیروز بازی شود جهش خوبی در جدول مسابقات خواهد داشت. تمام توانمان را در مقابل این حریف خطرناک به کار می‌بریم.

وی با ابراز خوشحالی از میزبانی مقابل سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی افزود: به‌ هر‌ حال میزبانی بهتر از مهمان بودن است اما سایپا بازیکنان خطرناک و فوق‌العاده‌ای دارد. یک مربی خوب و کاپیتان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل هم در این تیم حضور دارند. بدون شک بازی سختی را مقابل سایپا خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ‌فو‌تبا‌ل سیاه جامگان در پایان با دعوت از هو‌اد‌ا‌ران دو تیم برای حضور در ورزشگاه گفت: تجربه بازی در هر دو تیم را دارم و از تماشاگران هر دو تیم هم می‌خوام به ورزشگاه بیایند. قطعا می‌خواهیم بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم. هر اتفاقی که می‌افتد باید تماشاگران را راضی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: