بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۵۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
در حاشیه برگزاری نمایشگاه ها

رئیس اتاق اصناف اجرای قانون را غیرقانونی اعلام کرد!

اتاق اصناف نیز عضو کارگروه اجرایی این آیین نامه است و مشخص نیست بر چه اساس نسبت به برگزاری این نمایشگاه قانونی موضع گیری کرده است!

تدبیر24بر اساس آیین‌نامه ماده 16 بهبود فضای کسب و کار، به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی و نیز فروشندگان کم سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل، شهرداری‌ها موظفند با استفاده از زمین‌های متعلق به خود یا وزارت راه و شهرسازی، مکان‌های مناسبی را در شهرها آماده بهره‌برداری نمایند و بر مبنای قیمت تمام شده به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به اشخاص فوق‌الذکر اجاره دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تدبیر24 این آیین نامه ذیل قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار - مصوب 1390 در تاریخ شانزده اردیبهشت سال نود و چهار توسط معاون اول رئیس جمهور به کلیه دستگاه های ذیربط ابلاغ شد. بر همین اساس فرمانداری رئیس اجرای آن تعیین می گردد و صدور مجوز برگزاری نمایشگاه ها از سوی ایشان صورت خواهد گرفت.

نمایشگاه برگزار شده در تهران واقع در پارک ارم که از تاریخ 19 شهریور لغایت 3 مهر دایر گردیده بر اساس همین آیین نامه و کاملا قانونی اجرا شده است اما متاسفانه به دلایلی، رئیس اتاق اصناف تهران نسبت به برگزاری نمایشگاه های مشابه آنچه اتاق اصناف در تهران برگزار کرده است موضع گیری کرده و آن را غیر قانونی و محلی برای سودجویی عنوان کرده است.

فاضلی در گفتگو با روزنامه جام جم با اشاره به این موضوع می افزاید : فقط نمايشگاه مصلاي تهران استانداردها و مجوزهاي قانوني را دارد و هيچ ! نمايشگاه مشابهي در تهران و ديگر نقاط کشور قانوني نيست و محلي است براي سودجويي احتمالي و متضرر شدن مردم.

این درحالی است که اتاق اصناف نیز عضو کارگروه اجرایی این آیین نامه است و مشخص نیست بر چه اساس نسبت به برگزاری این نمایشگاه قانونی موضع گیری کرده است!

نمایشگاه برگزار شده توسط بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران دارای مجوز قانونی از فرمانداری تهران براساس آیین نامه ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور فرصتی برای تولید کنندگان فراهم آورده است تا با ارائه مستقیم کالا به مصرف کنندگان با حذف واسطه ها، قیمت تمام شده مصرف را کاهش داده و در این شرایط اقتصادی مرحمی بر اوضاع مالی خانواده ها باشد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: