ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
يکشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 20
کد خبر: ۵۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

رپورتاژ آگهی کیهان برای شرکت های آمریکایی - صهیونیستی

روزنامه كيهان در روزهايي كه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتي تاكيد دارند به تبليغ برندهاي امريكايي و الماني پرداخت.

تدبیر24 :به گزارش هشت صبح: روزنامه كيهان در روزهايي كه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتي تاكيد دارند به تبليغ برندهاي امريكايي و الماني پرداخت.

رپورتاژ آگهی کیهان برای شرکت های آمریکایی - صهیونیستی/خط نفوذ در كيهان هم لانه دارد

اين روزنامه در شماره روز چهارشنبه خود در اقدامي ستودني تيتر يك خود را به معرفي" پادوهاي ديروز جريان نفوذ" اختصاص داده بود در صفحه اول خود تبليغ ويژه نامه اي را منتشر كرده است.

ويژه نامه اي ٧٢ صفحه اي، كه به صورت رايگان و رنگي چاپ شده است.

اين ويژه نامه پس از آن چاپ شد كه در ماه هاي اخير جرياني مشكوك در ضديت با توليد داخلي تحريم خودرو هاي داخلي را ترويج و تشويق مي كرد.

در اين ويژه نامه ٧٢ صفحه اي كه بخشي از آن با آگهي هاي شركت هاي در آستانه ورشكستگي قطعه ساز خودرو پر شده است، از هر كدام از اين شركت ها مبالغ هنگفتي به عنوان حق آگهي گرفته شده است. اين در حالي است كه روزنامه كيهان رپورتاژآگهي هاي رايگاني را در چند صفحه كامل و مجزا براي شركت هاي آمريكايي و اروپايي رفته است.

معرفي برند "فورد" كه خودرويي امريكايي است و بخشي از سود سرشار آن در قالب به اصطلاح ماليات صرف جهانگشايي هاي امريكا در لشكر كشي به عراق و سوريه و افغانستان ميشود يكي از اقدامات سوال برانگيز روزنامه كيهان در روز ٤شنبه است.

اين روزنامه مدعي حمايت از اقتصاد مقاومتي با اين اقدام يك صفر در شماره ٢٠ آبان خود گرفت.

احتمالا اين روزنامه خواب خودرو هاي امريكايي فورد و شورلت يا خودروي آلماني فولكس و يا خودرو تويوتا را ميبينند كه در اين ويژه نامه ٧٢ صفحه اي به صورت رايگان براي انها تبليغ كرده اند و تا قران آخر پول آگهي را از شركت هاي قطعه ساز داخلي گرفته اند.

شايد هم خط نفوذ در كيهان هم لانه دارد كه رپورتاژ هاي مجاني براي شركت هايي ميرود كه سالهاست ايران را تحريم كرده اند و پس از برجام چشم به بازار ايران دارند!(؟)
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: