تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

هوای زنجان ناسالم اعلام شد

با افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش دید افقی، هوای زنجان در حال حاضر ناسالم اعلام شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس از زنجان، کیفیت هوای زنجان از صبح امروز به یکباره تغیر کرده و هر لحظه بر شدت غلظت ریز‌گرد‌های آن افزوده می‌شود.

بنا به گفته کارشناسان، وزش باد دلیل اصلی افزایش ریز گردها در سطح استان زنجان است به نحوی که در حال حاضر دید افقی در زنجان به صورت قابل توجهی کاهش یافته است.

علی اسدی با اشاره به افزایش شدت وزش باد در شمال‌غرب کشور اظهار داشت: استان زنجان هم به لحاظ جوی تحت تاثیر وضعیت شمال غرب کشور قرار دارد.

وی از افزایش غلظت ریز گردها در استان زنجان خبر داد و افزود: این غلظت از ساعت هفت صبح امروز افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته و وضعیت فعلی را در سطح استان زنجان ناسالم کرده است.

کارشناس هوای سازمان حفاظت از محیط زیست استان زنجان شاخص فعلی ذرات معلق را در سطح زنجان 315 اعلام و اضافه کرد: این عدد بیانگر ناسالم بودن وضعیت هوا در این شهر است.

این مسئول با غیر استاندارد دانستن وضعیت جوی زنجان در حال حاضر تصریح کرد:‌ طی 24 ساعت گذشته وضعیت هوای زنجان سالم بوده است.

اسدی شاخص PM10 را در سطح شهر زنجان ذرات معلق زیر 10 میکرون عنوان و اضافه کرد: کیفیت هوای زنجان طی 24 ساعت آینده به وضعیت جوی بستگی دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: