اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

محمدمهدی محمدی- صنعت پتروشیمی ایران، به‌عنوان قلب تپنده صادرات غیرنفتی کشور، بارها این آزمون را پشت سر گذاشته و هر بار با زخمی تازه، اما همچنان زنده و ایستاده به مسیر خود ادامه داده است. اما امروز ماجرا پیچیده‌تر از همیشه است
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 08
کد خبر: ۵۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

یک برند معروف امریکایی در نمایشگاه الکامپ+عکس

همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ شاهد رونمایی از برند مایکروسافت در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بودیم که مسئول غرفه آن توضیحاتی را در ارتباط با نمایندگی مایکروسافت در ایران ارائه کرد.

تدبیر24:برای دومین بار در طول چند ماهه اخیر شاهد رونمایی از برند مایکروسافت این بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ هستیم. به گونه‌ای که به بازدیدکنندگان اینگونه گفته می‌شود نمایندگی انحصاری مایکروسافت آمده است.

مسئول غرفه این برند که زیرمجموعه مجتمع کامپیوتری پایتخت به الکامپ آمده است در این باره گفت: ما نماینده انحصاری در ایران نیستیم اما به نمایندگی از یک نماینده انحصاری مایکروسافت در کشور امارات فعالیت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اسم برند شما تحت چه عنوانی در نمایندگی‌های کمپانی مایکروسافت قید شده است گفت: اسم نماینده انحصاری الماس LLC است که با مراجعه با سایت مایکروسافت و بخش نمایندگان می‌توان به اسم این نمایندگی رسید.



او درباره محصولات ارائه شده توسط این برند در ایران گفت: ما تنها تبلت و نوت‌بوک‌های مایکروسافت را در ایران عرضه می‌کنیم و آنطور که شنیده‌ام عرضه گوشی‌های مایکروسافت با برند انحصاری لومیا توسط شرکتی که در بازار ایران مغازه دارد، صورت می‌گیرد.


منبع : برنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: