نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

شماره جدید نشریه "عصر کیمیاگری " منتشر شد

تدبیر24:شماره ۴۳نشریه " عصر کیمیاگری " در ۷۲ صفحه با رویکرد تحلیل مسائل حوزه انرژی ایران و جهان به چاپ رسید.

به گزارش نفت ما ،پرونده ویژه این شماره ، در خصوص ظرفیت های انرژی کشور رومانی است و تحت عنوان یادداشت ها و گزارشاتی همچون" رومانی چهارراه ترانزیت انرژی اروپا" ، "نگاهی به نقش رومانی در صنعت پالایش و پخش" ، " نفت ، گاز و پتروشیمی، محور توسعه روابط ایران و رومانی"  به بررسی پتانسیل های ژئوپلتیک انرژی این کشور پرداخته شده است.

تحلیل هایی در خصوص" فرصت ها و تهدید های نفت ارزان برای چین" و "خزر منبع جدید نفت و گاز چین "از دیگر موضوعات شماره جدید نشریه است .

" رویکرد اندیشکده های آمریکایی در قبال لغو تحریم های نفتی و مالی ایران " ، چشم انداز بازار نفت جهان و ایران " ، " فردای اجرای توافق " ، " تحریم های پتروشیمی ایران چه بود و چگونه لغو شد" ، مصاحبه با مدیر عامل پتروشیمی جم و مدیر عامل شرکت ان پی سی اینتر نشنال، موفقیتی دیگر در مگا پروژه های اویک  از دیگر مطالب شماره جدید این نشریه می باشد .

 در شماره 43 نشریه " عصر کیمیاگری" به چگونگی صادرات گاز ایران به اروپا و نیز مولفه های تاثیر گذار در روابط ایران و عمان نیز پرداخته شده است .

" تابوی استفاده از دانش قدیمی در صنعت نفت باید شکسته شود " عنوان موضوعی است به وعده وزیر نفت در خصوص تغییرات مدیریتی و بهره مندی از نیروی جوان اشاره دارد .

همچنین مصاحبه خبرگزاری " ایرنا " با سردبیر  پایگاه خبری " نفت ما " و مدیر مرکز مطالعات بین المللی و راهبردهای انرژی نپنا (مبران) در خصوص نقش گاز در تنش های موجود در سوریه نیز از دیگر مطالب این شماره نشریه " عصر کیمیاگری " می باشد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: