نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
آیت الله دکتر قمی:

جامعه ایثارگری خط مقدم انتخابات در کشور است

حضرت امام خمینی (ره) بر اصل حضور مردم در صحنه انتخابات تأکید ویژه ای داشته اند و معتقد بودند که سرنوشت مردم باید توسط خود مردم مشخص شود.
تدبیر24 :حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در جمع تعدادی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت:خط مقدم انتخابات در کشور ما جامعه ایثارگری است و ایثارگران در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در تمامی عرصه های تأثیرگذار نظام حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 دکتر قمی با اشاره به انتخابات اسفند ماه و اهمیت حضور مردم در این انتخابات گفت: در قانون اساسی علاوه بر اصول دین بر اصل ششمی به نام تکریم مردم تأکید ویژه ای شده است و انتخابات در کشور به معنای احترام گذاشتن به مردم است که در تعیین سرنوشت خودشان شریک باشند.

عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری افزود: حضرت امام خمینی (ره) بر اصل حضور مردم در صحنه انتخابات تأکید ویژه ای داشته اند و معتقد بودند که سرنوشت مردم باید توسط خود مردم مشخص شود.

وی تصریح کرد: مجلس خبرگان مجلس لحظه هاست و باید در لحظه های حساس تصمیم حیاتی بگیرد و بعد از ارتحال حضرت امام راحل (ره) این تصمیم گیری صورت پذیرفت و مجلس خبرگان در حساس ترین لحظات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را انتخاب کردند که امروز همه به وجود ایشان افتخار می کنیم.

دکتر محسن قمی افزود: مجلس خبرگان در رأس اهرم قدرت است و هیچ نهادی بر آن نظارت ندارد لذا باید کسانی برای حضور در این مجلس انتخاب شوند که از لحاظ فقاهت و اسلام شناسی برجسته بوده و بصیرت و آشنائی کامل به مسائل سیاسی ملی و بین المللی داشته باشند و علاوه بر آن تهدید پذیر و تطمیع پذیر نباشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: