تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۵۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
پیروانی سه سال قبل:

کروش حالت پرخاشگری دارد!


تدبیر24 :تماشاگران امروز نوشت؛ موضع امروز پیروانی با مواضعی که قبلا درباره کروش داشت، زمین تا آسمان فرق می کند.

افشین پیروانی دوشنبه شب هفته گذشته در برنامه 90 برای چندمین‌بار به منتقدان کارلوس کروش حمله کرد و گفت متاسفانه هر کسی بیکار می‌شود شروع می‌کند به انتقاد کردن از سرمربی تیم ملی. او که چند ماه پیش مدیر تیم ملی شد، قبل از این هم بارها از کروش در مقابل منتقدان دفاع کرده بود و بودن او را نعمتی برای فوتبال ایران خوانده بود.اما آیا پیروانی مواضعش همیشه همین‌گونه بوده؟
17 شهریور 91 بعد از بازی با اردن، افشین پیروانی سیستم بازی تیم کی‌روش را سنتی خوانده و در مورد رفتارهای سرمربی تیم ملی گفته بود: «او از بالا به فوتبال ما و رسانه‌ها نگاه می‌کند. اینکه حالت پرخاشگری داشته باشد و بخواهد به هر مساله‌ای واکنش نشان دهد را قبول نمی‌کنم. او پول گرفته و باید حرفه‌ای برخورد کند. اگر رسانه‌ها انتقادی می‌کنند، دلیل ندارد که جواب بدهد. آیا مربیان مطرح خارجی در لیگ‌های اروپایی هم با خبرنگاران این‌طور برخورد می‌کنند؟ بنابراین یا کروش ما را قبول ندارد یا اگر دارد، پس برای چه به ایران آمده است؟ او اگر مربی حرفه‌ای است باید تعامل مناسبی با رسانه‌ها و کارشناسان داشته باشد.»
22 شهریور 91 پس از شکست یک - صفر مقابل لبنان، پیروانی بار دیگر از کروش انتقاد کرده: «ما باید فوتبال‌مان را با تیم‌های بهتر مقایسه کنیم. لبنان تیمی نیست که حریف ایران شود. این تیم ضعیف‌تر از همه تیم‌های این مرحله است. در مجموع کروش نتوانسته در تیم ملی تغییری به‌ وجود آورد؛ نه اینکه نخواسته باشد، اما این کار از دستش برنیامده است. باز هم می‌گویم، او مربی صاحب سبکی است و حرفی در این نیست، اما تا امروز تغییری در تیم ملی ایجاد نکرده است.... دلم می‌خواهد کروش یک روز بگوید که چرا از تک مهاجم استفاده می‌کند. اگر این سیستم خوب است پس چرا تیم‌های بزرگ دنیا سراغ آن نمی‌روند.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: