بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

جاده هراز مسدود شد

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: به دلیل ریزش برف و بارش باران در محور مواصلاتی هراز شاهد ریزش سنگ و سنگ‌ریزه از کوه‌های محور مواصلاتی هراز هستیم.
 
 تدبیر24 :علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: به همراه ریزش برف و باران در محور مواصلاتی هراز امروز شاهد ریزش سنگ، قلوه‌سنگ و سن‌ریزه در این محور مواصلاتی هستیم.

وی افزود: با ریزش برف در مناطق بالا دست و بارش باران در مناطق پایین‌دست محور مواصلاتی هراز شاهد موج دیگر سرمای زمستانی در بخش سرد و کوهستانی لاریجان مازندران هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه محور مواصلاتی هراز امروز دچار لغزندگی شدید بود، بیان کرد: ریزش سنگ هم در مناطقی همانند پنج‌آب، پیچ ابتهاج، تکاور و پل لاسم گزارش شده است که بلافاصله راهداران برای بازگشایی مسیر، پاک‌سازی و ایمن‌سازی وارد میدان شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه ریزش سنگ و سنگ‌ریزه به صورت مداوم اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز مسدود است.

نوری‌پور با بیان علت انسداد محور هراز، گفت: این محور از شب شنبه تا چهارشنبه به دلیل تعریض در منطقه گزنک و چهارخطه کردن مسیر مسدود است.

وی با اشاره به واژگونی‌های متعدد در این جاده شریانی به واژگونی یک خودروی گران‌قیمت اشاره کرد و ادامه داد: این خودرو در منطقه کهرود دچار حادثه شده و به داخل کانال منحرف شد.

نوری‌پور با تاکید بر اینکه بیش از 10 دستگاه خودروی سبک و سنگین از جمله نیسان، کامیون و کامیونت و دیگر خودروها امروز در محور هراز دچار واژگونی شدند، اظهار کرد: ریزش برف و بارش باران در محور هراز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در این مسیر به‌ طور کامل در آماده‌باش خدمت‌رسانی هستند، بیان کرد: ماشین‌های سبک و سنگین چون برف‌روب، کامیون حمل نمک، آب‌نمک‌پاش و نمک‌پاش در محور مستقر هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه افرادی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و در مسیر تردد با عوامل راهنمایی و رانندگی، پلیس‌راه، نیروی‌های امدادی و راهداری همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: رانندگان در خودروها وسایل گرمایی و مواد غذایی لازم به همراه داشته باشند و از سیستم گرمایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ریزش برف و باران و سست بودن کوه‌های منطقه لاریجان رانندگان از بوق‌زدن‌های بی‌مورد، سبقت نابجا، سرعت بالا و سبقت از راست خودداری کنند، گفت: رانندگان با در اختیار داشتن زنجیر چرخ در مواقع لزوم می‌توانند از آن استفاده کنند.
برچسب ها: تدبیر24 جاده هراز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: