آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 15
کد خبر: ۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
معاون گردشگری هشدار داد:

پیامک‌های فریبنده برای سفرهای نوروزی

معاون گردشگری در آستانه فرا رسیدن زمان سفرهای نوروزی هشدار داد: پیش از پرداخت پول و بستن قرارداد با آژانس‌ها، درباره صلاحیت و اعتبار قانونی آن‌ها تحقیق کنید و به پیامک‌های تبلیغاتی بی‌هویت توجه نکنید.
مرتضی رحمانی‌موحد محتوای یکی از پیامک‌های تبلیغاتی درباره سفر به «بوسنی و هرزگوین با بوسنی ایرلاین» را مثال آورد و به خبرنگار گردشگری ایسنا گفت: این شرکت هواپیمایی اصلا مجوز ندارد که سفر با آن را تبلیغ می‌کنند! متاسفانه پیش از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نسبت به محتوای آن‌ها دقت نمی‌شود و با وجود درخواست و تذکرهای ما، اجازه‌ بررسی و تایید محتوای این پیامک‌های تبلیغاتی را به متولی نمی‌دهند.

او با انتقاد به شیوه‌ی برخورد با فرستندگان پیامک‌های بی‌هویت گردشگری اظهار کرد: متاسفانه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در کارگروه نظارت بر محتوا برابر شورای عالی فضای مجازی، عضو نیست. ما درخواست عضویت داده‌ایم تا بتوانیم بر محتوای تبلیغات گردشگری در فضای مجازی نیز نظارت داشته باشیم. البته به دنبال طرح درخواست ما، شورا همکاری‌های خوبی با این سازمان داشته و پنل "خدمات ارزش افزوده" را به ما داده‌ است، ولی پنل "پیامک" در اختیار ما نیست.

معاون گردشگری افزود: با آن‌که با عضویت این سازمان موافقت کرده‌اند،‌ اما گفته‌اند؛ نمی‌توانیم منتظر تایید محتوای پیامک‌ها از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بمانیم. پیامک‌ها را می‌فرستیم اگر تخلفی شد، با فرستنده برخورد می‌کنیم. این شیوه‌ی برخورد چه فایده‌ای دارد؟!

وی گفت: متاسفانه مسیر تبلیغات پیامک‌ها جور دیگری تعریف شده است، درحالی‌که محتوای پیامک‌های تبلیغاتی باید قبل از به اشتراک گذاشتن، راستی‌آزمایی و صحت و صلاحیت‌شان تایید شود. چرا پیش از دریافت نظر و تایید متولی، چنین پیامک‌هایی را که محتوای بی‌هویتی دارد، منتشر می‌کنند؟!


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: