امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۵۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

بازداشت 8 مدل ایرانی

سخنگوی دستگاه قضا گفت: 8 نفر که به عنوان مدل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتند بازداشت شدند که برخی از آنها جرم‌های سنگینی مانند اشاعه فحشاء و ترویج فساد داشتند.
تدبیر24:معاون اول دستگاه قضایی در رابطه با بازداشت مدل‌ها در فضای اجتماعی، خاطرنشان کرد: هر فردی که در فضای مجازی جرمی را مرتکب شود توسط نیروهای انتظامی و نیروهای اطلاعاتی شناسایی می‌شود و با آنها برخورد مقتضی صورت می‌گیرد. البته بارها گفته شده که اگر مسئولان ذیربط تلاش می‌کردند تا زیرساخت‌های بومی فراهم شود و مردم از شبکه‌های اجتماعی بومی استفاده کنند و افراد سودجو مرتکب جرم نشوند، خیلی خوب می‌شود.

وی ادامه داد: در رابطه با همین موضوع 8 نفر بازداشت شده‌اند که تعدادی از آنها با قرار بازداشت آزاد و تعدادی نیز توجیه شدند، البته برخی از آنها جرم‌های سنگین مانند اشاعه فحشاء و ترویج فساد را داشتند. گاهی این افراد به صورت باندی اقدامات مجرمانه‌ای علیه مردم انجام می‌دادند که اگر ثابت شود مجازات سنگینی دارد. البته پرونده این افراد هنوز به دادگاه ارسال نشده، اما بعید می‌دانم روند رسیدگی زیاد طولانی شود.

سخنگوی دستگاه قضایی ادامه داد: برخی از این افراد از کاری که می‌کردند اطلاع نداشتند و ندانسته وارد این شبکه‌ها شدند و فکر می‌کردند کار موردی است که بابت آن پول می‌گیرند؛ لذا این افراد بازداشت نشدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: