بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۵۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

نوش‌آبادی:‌ممنوع‌التصویری رییس دولت اصلاحات به ارشاد مربوط نیست

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.

 تدبیر24:  نشست خبری حسین نوش آبادی سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دز سالن کنفرانس وزارت ارشاد با حضور اصاحاب رسانه در حال برگزاری است.
سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: انتخابات هفتم اسفند پاسخ مردم به ندای رهبری و اعتماد به دولت بود.انتخابات پرشور نشان داد پیوندهای مردم و نظام ناگسستنی است.
وی افزود : مردم در سالی که به عنوان سال همدلی و همزبانی بود به این شعار به صورت عینی پاسخ دادند. این انتخابات دست آورد بزرگ نظام و مردم و رهبری است و پیروز بزرگ این انتخابات رهبری است.
وی در خصوص کتاب عطا مهاجرانی گفت:کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست.
نوش آبادی تصریح کرد: این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است. و باید بگویم اگر بخواهیم مقایسه کنیم در میان ده ها هزار کتاب شاید تعداد این گونه کتاب های ضد اخلاق به تعداد انگشتان دست نرسد.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات به وزارت ارشاد مربوط نیست و باید توسط مسئولان مربوطه تصمیم گیری شود.
وی افزود: منکر نقاط ضعف در جشنواره فیلم فجر نیسیتم اما اعتقاد دارم امسال جشنواره فیلم فجر، هم به لخاظ محتوایی هم کیفی برتر بود و طبیعی است نقاط ضعف را سال آینده برطرف میکنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: