امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

تمدید حبس محمد مرسی

دادستانی کل مصر در اقدامی حبس رئیس جمهوری سابق این کشور و برخی رهبران اخوان المسلمین از جمله خیرت الشاطر را به مدت ۱۵ تا ۳۰ روز تمدید کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از المصری الیوم، دادستانی کل مصر طی تصمیمی، حبس خیرت الشاطر معاون دبیر کل اخوان المسلمین و محمد سعد الکتاتنی رئیس حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر را به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید کرد. این اقدام در راستای انجام تحقیقات درباره اتهامات این افراد درباره جاسوسی اتخاذ شده است.

همچنین حبس محمد بدیع دبیرکل اخوان المسلمین نیز به خاطر تحقیق درباره اتهام وی مبنی بر دست داشتن در کشتار معترضان مصری به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید شد. در همین راستا دادستانی کل مصر دستور داد محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده این کشور به مدت ۳۰ روز دیگر در حبس بماند تا تحقیقات درباره اتهام وی مبنی بر جاسوسی برای جنبش حماس و همکاری با این جنبش برای فراری دادن زندانیان حماس از زندان «وادی النطرون» و یورش به زندان ها در جریان انقلاب ۲۵ ژانویه مصر کامل شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: