بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۶۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

تساوی با سپاهان در آستانه دربی

تدبیر24 : استقلال مقابل سپاهان.دیداری حساس برای آبی های پایتخت.به خصوص اینکه پرسپولیس رقیب سنتی آنها یک روز قبل از این بازی ملوان را شکست داده بود و بالاتر از آنها دررده دوم جدول رده بندی ایستاده بود.

آبی ها که یکی از مدعیان اصلی برای بالا بردن جام قهرمانی هستند برای هموار تر شدن این راه نیازمند شکست دادن سپاهان بودند.آنها که در خانه بازی می کردند از همان آغاز فشار زیادی روی دروازه سپاهان آوردند و مالکیت زیادی روی توپ و میدان داشتند.این در حالی است که اشتباهات فردی استقلالی ها کاملا مشهود بود.

در طرف مقابل سپاهانی ها خیلی منطقی و با برنامه تر کار می کردند و سعی داشتند تا علاوه بر احتیاط و کنترل بازی نیم نگاهی هم به سمت دروازه حریف داشته باشند.

دردقیقه 12 بازی اشتباه فردی حنیف عمران زاده نزدیک بود کار دست استقلالی ها بدهد.او در آفساید گیری اشتباه عمل کرد و نزدیک بود پاس خلعتبری تبدیل به گل شود که پوشش خوب هرائر مگویان این موقعیت را از سپاهانی ها گرفت.

در ادامه اما باز این استقلالی ها بودند که تا حدودی بر بازی مسلط شدند.در دقیقه 17 امید ابراهیمی ضربه ای ایستگاهی را روانه دروازه تیم سابقش کرد که این ضربه راهی اوت شد.

شرایط به گونه ای بود که هر حمله استقلالی ها با حمله سپاهانی ها پاسخ داده می شد.دو تیم موقعیت های نسبتا خوبی را در نیمه نخست به دست آوردند اما هر چه زدند به در بسته خورد تا استقلال و سپاهان با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

سپاهانی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و حتی در دقایق ابتدایی این نیمه می توانستند به گل برسند که سید مهدی رحمتی مانع از این کار شد.چند دقیقه بعد هم پریرا موقعیتی مشابه را گیر آورد که شوت او با اختلاف به بیرون رفت

در ادامه بازی این بار میثم مجیدی می توانست برای استقلالی ها گل زنی که ضربه سر او با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

در دقایق میانی نیمه دوم،بازی بیشتر در وسط میدان در جریان بود اما ضریب اشتباه استقلالی ها خیلی زیاد بود.به همین دلیل هم بود که سپاهانی ها موقعیت های نسبتا بیشتری را روی دروازه استقلال ایجاد می کردند.

یکی استقلالی ها یکی سپاهانی ها.البته نباید از این موضوع غافل شد که استقلالی ها کمی بیشتر از سپاهان احتیاط می کردند آن هم به دلیل اینکه آنها باید روز جمعه به مصاف پرسپولیس بروند و ترس از محرویمت بازیکنان برای این بازی روی بازی آنها تاثیر گذاشته بود.

استقلال و سپاهان در پایان نیمه دوم نتوانستند از فرصت هایی که گیرشان آمده نهایت استفاده را بکنند تا در نهایت این بازی با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این تساوی استقلالی ها به امتیاز 45 رسیدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به رده دوم جدول دوم رده بندی صعود کردند.این در حالی است که سپاهانی ها با 31 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: