بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

چاق‌ترین حاجیه امسال+عکس

چاق‌ترین حاجیه موسم حج امسال پس از ادای مناسک حج به مدینه منوره مشرف شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، 13 طواف دهنده، شاهد مراحل وداع یکی از سنگین وزن‌ترین حجاج با مکه مکرمه بودند.
این حاجیه به نام حمدیه حمزه، 286 کیلوگرم وزن دارد و چاق‌ترین حاجی به شمار می‌رود.
رضا خشیفاتی مطوف و رئیس دفتر 21 خدماتی حجاج مصری اعلام کرد مسئولان مؤسسه مطوفان حجاج کشورهای عربی، خدمات ارائه شده به این حاجی سنگین وزن در مشاعر مقدسه و مدینه منوره را از طریق دفتر ادلاء پیگیری کرده‌اند و مسکن مناسب با شرایط جسمانی و وضع بهداشتی و وسیله مناسب رفت و آمد به حرم مطهر نبوی (ص) را برایش فراهم کردند.



این مسئول مؤسسه مطوفان حجاج کشورهای عربی اعلام کرد تمام خدمات ارائه شده به این حاجیه مصری اعم از حمل و نقل، سرپرستی و آمبولانس با توجه به شرایط و وضع جسمانی خاص وی، رایگان است.
از سوی دیگر این حاجیه سنگین وزن از پذیرفتن درخواست یک انسان خیر برای تأمین هزینه‌های درمانش در مرکز پزشکی بین المللی تحت نظارت یک تیم متخصص در درمان چاقی عذرخواهی کرده است.
به نوشته عکاظ، این حاجیه گفته است ترجیح می‌دهد به مصر برود تا فرزندانش را پس از ادای مناسک حج ببیند و آنجا تحت درمان قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: