بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

گردهمایی ذاکران هندی

در آستانه ورود به ماه سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) گردهمایی یکروزه ذاکرین اهل بیت(ع) از سراسر هند در دهلی نو برگزار می شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ابنا، در آستانه ورود به ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) به همت رایزنی فرهنگی كشورمان و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) گردهمایی یکروزه ذاکرین اهل بیت(ع) از سراسر هند در دهلی نو برگزار می شود.

در این گردهمایی که در تاریخ هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد، تعدادی از ذاکرین و مداحان تاثیرگذار از سراسر هند دعوت شده اند.

در این همایش همچنین «آیت الله عباسعلی اختری» نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان، «حجت الاسلام والمسلمین محمد سالار» معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، «حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور» نماینده مقام معظم رهبری در هند، «غلامرضا انصاری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی، «حجت الاسلام والمسلمین مهدوی» رئیس دفتر نمایندگی جامعة المصطفی(ع) العالمیة در این کشور حضور خواهند داشت.

بررسی نقش سازنده و تربیتی عزاداری براساس تعلیمات اهل بیت(ع)، رعایت ضرورتها، بایدها و نبایدهای عزاداری با توجه به شرایط موجود در دنیای معاصر، استفاده از شور عزاداری در جهت تعلیم معارف دینی، ایجاد معنویت بیشتر در جامعه شیعیان و علاقمندان به اهل بیت(ع) و تلاش در جهت شناساندن علل و انگیزه اصلی قیام امام حسین(ع) به عزاداران از اهداف برگزاری این گردهمایی خواهد بود.

کشور هندوستان با داشتن بیش از ۳۰ میلیون شیعه و میلیونها نفر محب اهل بیت دیگر، دومین جمعیت انبوه شیعیان جهان ـ پس از ایران ـ را در خود جای داده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: