بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۶۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

کرباسچی:عده ای در کشور در پی آن هستند که آرای مردم را از خاصیت بیندازند

 تدبیر24 :غلامحسین کرباسچی شامگاه شنبه در جمع شماری از اصلاح طلبان استان زنجان افزود: رأی سیاسی، رأی مطالباتی و رای قومی و محلی از انواع گونه های رأی هستند که ما در هر انتخاباتی با آن ها مواجه هستیم و ارزش آن ها صرف نظر از زمینه و هدف شکل گیری شان، برای کشور یکسان است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند ۹۴، اظهارداشت: عده ای در کشور در پی آن هستند که آرای مردم را از خاصیت بیندازند.

کرباسچی به مقوله رأی سازی از طریق القای وظیفه شرعی بودن رای دادن، از سوی عده ای در زمان انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: اگر شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هم باشد مراد از آن اصل شرکت در انتخابات بوده و تبلیغ رأی دادن به فرد یا گروه خاصی تحت عنوان تکلیف شرعی نوعی دخالت در انتخابات است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به تلاش برخی رسانه ها در زیر سوال بردن دستاوردهای دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: همانها که امروز دستاوردهای دولت را هیچ می انگارند، در زمان دولت های قبلی با وجود آن همه مسائل و مشکلات مختلف صحبتی نمی کردند .

کرباسچی برجام را مهم ترین دستاورد دولت یازدهم برشمرد و اظهارکرد: عده ای در این شرایط با امید شکل گرفته در مردم مبارزه می کنند و در تلاش برای هیچ انگاشتن برجام هستند.
غلامحسین کرباسچی روز شنبه به منظور سخنرانی در حمایت از نامزدهای اصلاح طلب زنجان به این استان سفر کرد.
برچسب ها: تدبیر24 کرباسچی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: