تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

خبری خوب برای دانشجویان شهریه‌پرداز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به برگزاری نشست‌های فرهنگی برای دانشجویان تحت پوشش، گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد تومان بابت شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز به حساب آنها واریز شده است.

به گزارش تدبیر24، اکبر میر‌شکار در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: از ۱۱۰ هزار دانشجوی تحت پوشش ۷۲ هزار دانشجو باید شهریه‌ بپردازند که از این تعداد ۴۵ هزار نفر در دانشگاه پیام‌نور، ۲۴ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی، ۳ هزار نفر در دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: ۳۸ هزار نفر باقیمانده در دانشگاه‌های دولتی تحصیل می‌کنند که ماهانه ۵۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: در خانواده کمیته امداد، فرزندان از سال اول ابتدائی تا پایان تحصیلات دانشگاهی در دو حوزه تحصیلی و فرهنگی مورد حمایت قرار می‌گیرند و تعداد ۷۴۰ نفر‌ از آنها نخبه و عضو بنیاد ملی نخبگان بوده و هر سال مبلغ ۲ میلیون تومان به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند.

میرشکار با بیان اینکه کانون فارغ‌التحصیلان و حوزه اشتغال کمیته امداد در همکاری با هم در صدد ایجاد شغل برای فارغ‌التحصیلان هستند، گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ نفر فارغ‌التحصیل به عنوان آموزشیار نهضت سواد‌آموزی در سراسر کشور به امر آموزش بی‌سوادان مشغول شدند.

وی با اشاره به برگزاری اردوها و نشست‌های فرهنگی برای دانشجویان نخبه، افزود: تابستان امسال ۳۳۰۰ نفر به شهر مشهد و ۲۷۰۰ نفر به اردوی راهیان نور فرستاده شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته نشست فرهنگی با موضوعات نماز و سبک زندگی، کار و ، خانواده و سبک زندگی، علم‌آموزی و سبک زندگی، اوقات فراغت و سبک زندگی، حماسه اقتصادی و سبک زندگی ، وحدت و بیداری اسلامی و سبک زندگی، جوان و سبک زندگی، در ۳۰ نقطه کشور از اول بهمن تا اسفند برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: