ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 02
کد خبر: ۶۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

لباس‌های جدید تیم ملی

تدبیر24 :  فدراسیون فوتبال روز گذشته (چهارشنبه) در میان ناباوری، پیراهن‌های تیم ملی را رونمایی کرد؛ پیراهن‌هایی که مربوط به برند «جیووا» بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند.

به گزارش  تدبیر24، «عصر ایران» با این مقدمه، افزوده است: تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر بازمی‌گردد؛ فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آل‌اشپورت» تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک‌تر به توافق رسید.

جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش می‌گذرد. این شرکت نه‌تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام‌نما از شهرت و کیفیت جیووا است.

برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که می‌تواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا شده برای اولین‌بار به جام جهانی راه پیدا کند.

این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی‌هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده‌اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: