آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۶۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

باید با فرزاد حسنی برخورد شود /او فقط خود را به رخ مردم می کشد


تدبیر24 :یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به پخش رفتارهایی توهین‌آمیز در یک مسابقه تلویزیونی، از کیفیت برنامه‌های صداوسیما انتقاد کرد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با «آستان»، با اشاره به رفتار و سخنان توهین‌آمیز فرزاد حسنی در یک مسابقه تلویزیونی گفت: وقتی صداوسیما بعضی‌ها را بزرگ کند، زیادی بزرگ می‌شوند و رعایت شأن و جایگاه رسانه ملی را نمی‌کنند و فقط خودشان را به رخ مردم می‌کشند.

شجاعی کیاسری اضافه کرد: قطعاً با اینگونه رفتارها، رسانه، مخاطب‌گریز می‌شود و در چنین شرایطی ریزش مخاطب نیز برای این رسانه طبیعی است.

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: رسانه ملی باید از هر چیزی که از اعتماد و اعتبارش می‌کاهد پرهیز کند، زیرا این مسائل باعث تضعیف این رسانه نزد مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه "وظیفه رسانه ملی نیازسنجی مخاطب و تأمین این نیاز است"، افزود: هر وقت این نیاز تأمین شود، قطعاً مخاطب برنامه‌های رسانه ملی را ترجیح می‌دهد اما اگر این نیاز تأمین نشود، مخاطب جذب رسانه‌های خارجی می‌شود.

این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما تصریح کرد: نیاز مردم متنوع و متعدد است و باید صداوسیما این تنوع را در نظر بگیرد و برنامه‌های خود را تولید کند. راه‌اندازی شبکه‌های متعدد نیز در همین راستا بوده اما در تولید و کیفیت برنامه‌ها، صدواسیما موفق عمل نکرده است.

شجاعی کیاسری در پایان یادآور شد: در حال حاضر مخاطب مکلف نیست که یک رسانه را دنبال کند بلکه انبوهی از رسانه‌ها برای مخاطب وجود دارد که می‌تواند آنها را انتخاب کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: