تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

رانت میلیونی روزنامه دانشگاه آزاد+سند

این در حالی است که مثلاً سایت افراطی “ر”که نزدیک به”جبهه پایداری”، تنها در شش ماه منتهی به پایان مدیریت سابق روزنامه فرهیختگان، مبلغ ۱۳۲۱۰۰۰۰۰ ریال معادل ۱۳ میلیون و دویست و ده هزار تومان در قالب‌های مختلف از این روزنامه دریافت کرده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روز نو ، یکی از نهادهای نظارتی که از چندی پیش تحقیق درباره مجموعه "فرهیختگان” را آغاز کرده، با اشاره به مبالغ بالایی که در طول یک سال گذشته از سوی روزنامه فرهیختگان به این سایت‌ها پرداخت شده، از منشاء این خبرسازی پرده برداشت.
به گزارش روز نو، بر اساس اسناد ارایه شده از سوی این نهاد، مدیران سابق روزنامه فرهیختگان تنها در طول هشت ماه منتهی به پایان مدیریتشان مبلغ ششصد و پنجاه میلیون ریال با عنوان تبلیغات و … در اختیار سایت‌های افراطی اصولگرا قرار داده است.
حال که با تغییر مدیریت روزنامه درآمد سایت‌های زنجیره ای قطع شده است، این سایت ها با همکاری برخی مدیران داخلی مجموعه رسانه ای دانشگاه آزاد که نزدیک به خودشان هستند، کمر به تخریب مدیر جدید روزنامه فرهیختگان بسته اند.
گفته می‌شود این ماجرا از آنجا نشات می‌گیرد که سرپرست جدید روزنامه فرهیختگان در اولین روز کاری خود اعلام کرده از این پس هیچ بخشی از بودجه  روزنامه به رسانه ای غیر از فرهیختگان تعلق نمی‌گیرد و بذل و بخشش ها از بودجه ای که صاحبان اصلی آن دانشجویان هستند، پایان می یابد.




این در حالی است که مثلاً سایت افراطی "ر”که نزدیک به”جبهه پایداری”، تنها در شش ماه منتهی به پایان مدیریت سابق روزنامه فرهیختگان، مبلغ ۱۳۲۱۰۰۰۰۰ ریال معادل ۱۳ میلیون و دویست و ده هزار تومان در قالب‌های مختلف از این روزنامه دریافت کرده است.
یا مثلاً سایتی مانند "خ د” که در رتبه بندی سایت‌های اینترنتی، هزار و سیصدمین سایت ایرانی است و خود
برای به دست آوردن مخاطب نیاز به تبلیغات گسترده ای دارد، در طول سه ماه مبلغ ۶۱۰۰۰۰۰۰ ریال به بهانه تبلیغ از روزنامه فرهیختگان دریافت کرده است.
تنها در یک سند دو برگی که این مرجع منتشر کرده است، نام چند سایت وجود دارد که در طول این نه ماه، هر کدام مبالغی از بیست تا ۱۵۰ میلیون ریال دریافت کرده اند.
لازم به ذکر است که این تخلفات مالی تنها متعلق به روزنامه فرهیختگان در زمان فرهاد دانشجو است و در بخش های دیگر دانشگاه آزاد نیز تخلفات مالی دیگری وجود دارد که در صورت صلاحدید به اطلاع مردم عزیز و دانشجویان گرامی خواهد رسید.
بنابراین عصبانیت این سایت‌های زنجیره ای  افراطی چندان دور از ذهن نیست، اما زیر پا گذاشتن تمام اصول انسانی و حرفه‌ای از سوی آن‌ها که مدام خود را پایگاه ارزشی ها معرفی می کنند، برای اصولگرایان واقعی که این افراد از نام آن‌ها سو استفاده می‌کنند چندان خوشایند نیست.

البته پیش از این و همزمان با حکم انتصاب سرپرست جدید روزنامه فرهیختگان حملات بی سابقه ای به سرپرست دانشگاه آزاد و سرپرست روزنامه فرهیختگان کرده و اخبار کذبی همچون چندین بار دستگیری و نداشتن مدرک تحصیلی و … را منتشر کردند. هر چند پیگیری لازم حقوقی در این باره انجام شده، اما پس از انتشار این اسناد مشخص شد منشا و دلیل آن حملات چه بوده است.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: