تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

عذرخواهي آمريكايي‌ها از مهمانان ايراني

تدبیر24 :در روزهای اخیر عکسی به سرعت در صفحات مجازی پخش شد که فتح‌ا...زاده و چند تن از اعضای تیم کشتی و هیأت‌های ایرانی را در حین تماشای کشتی بانوان نشان می‌داد. این تصویر پشت صحنه‌هایی را با خود داشت که رونمایی از آن می‌تواند جالب باشد.

به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ سفر فتح‌ا...زاده به آمريكا از مدت‌ها قبل هماهنگ شده بود. او از چند باشگاه آمريكايي دعوت‌نامه در اختيار داشت تا پيرامون همكاري در زمينه‌هاي مختلف به گفت‌وگو بپردازد.
مديرعامل سابق استقلال كه هماهنگي‌هاي لازم را در اين رابطه از مدت‌ها پيش انجام داده بود، در اواخر ارديبهشت‌ماه و همراه با تيم ملي كشتي بيمه رازي به ينگه دنيا رفت.
پنج‌شنبه 31 ارديبهشت ساعت 18:30 به وقت محلي و ساعت 3 بامداد به وقت ايران دو تيم كشتي ايران و آمريكا در 6 وزن روبه‌روي يكديگر قرار گرفتند. در وسط ميدان تايمز، تشك كشتي انداخته شد و جمعيت زيادي با حضور بسياري از خبرنگاران و دوربين‌هاي تلويزيوني كشورهاي مختلف گردهم جمع شدند تا پيام‌شان را كه كشتي بايد در المپيك بماند، به گوش مسئولان المپيك برسانند.
براي تماشاي اين مسابقه علاوه بر اعضاي تيم كشتي بيمه رازي، ديپلمات‌هاي ايراني حاضر در سازمان ملل به همراه فتح‌ا...زاده از مهمانان ويژه كشتي خياباني بودند. از سوي مسئولان آمريكايي رديف اول به مهمانان ايراني اختصاص يافت و دقايقي قبل از شروع كشتي، در جايگاه تعيين شده قرار گرفتند.
وقتي مهمانان سرشناس ايراني كه تعدادشان زياد بود در جايگاه نشستند، با اتفاقي روبه‌رو شدند كه امكان واكنش برايشان وجود نداشت. 2 دقيقه از كشتي بانوان باقي مانده بود و وقتي ايراني‌ها به اين مسئله واكنش نشان دادند، مسئولان برگزاركننده بابت اتفاق افتاده عذرخواهي كردند. مدير اصلي كشتي خطاب به سرپرست تيم كشتي و ديپلمات‌ها گفت: قرار بود اين مسابقه تمام شود بعد ايراني‌ها مستقر شوند اما برخي ناهماهنگي‌ها اين اتفاق را ايجاد كرد و عذرخواهي ما را بپذيريد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: