نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

کمک یک میلیارد تومانی خیرین قزوینی به معلولان

کمک یک میلیارد تومانی خیرین قزوینی به معلولان

به گزارش تدبیر24 به نقل از تابناک، محمد هاشم سلیم آشتیانی با اشاره به اینکه امسال کمک‌های قابل توجهی از سوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور جمع آوری شده است، اظهار داشت: از ابتدا رمضان گلریزان‌های متعددی در سطح کشور برگزار شده است به طوری که تعدادی از آنها به صورت استانی و تعدادی به صورت کشوری بوده است.

وی تصریح کرد: جامعه خیرین حامی معلولان کشور تا به امروز در استان‌ها خراسان رضوی، اراک، قم، تهران،گیلان و ... گلریزان برگزار کرده است که نتایج خوبی را در بر داشته است.

سلیم آشتیانی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان بهزیستی قرار است سهم آورده مسکن بیش از 3 هزار خانواده چند معلول از سوی خیرین پرداخت شود به طوری که برای هر واحد مسکونی 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

عضو هیئت امنای جامعه خیرین حامی معلولان کشور خاطر نشان کرد: شب گذشته در استان قزوین گلریزانی توسط مجمع خیرین حامی معلولان قزوین برگزار شد که در نهایت یک میلیارد تومان برای معلولان جمع آوری شد.

وی ادامه داد: سال گذشت و پس از تشکیل جامعه خیرین حامی معلولان کشور ، 500 میلیون تومان برای معلولان جمع آوری شد که این رقم در سال جاری چند برابر رشد داشته است.

سلیم آشتیانی افزود: هدف از تشکیل جامعه خیرین حامی معلولان کشور حمایت از این افراد و به‌ ویژه در بخش مسکن است که در این راستا گام‌های بلندی بر داشته شده است.

دانلود فایل مرتبط با خبر :
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: