بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۶۴۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
نائب رئیس مجمع نمایندگان ادوار مجلس مطرح کرد:

آقای رضازاده به این 5 سوال پاسخ دهید

چه دلیلی وجود دارد که آقای رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری تقریبا در تمام مسابقات خارج از کشور تیم ملی را همراهی می کند ؟ آیا به سرپرست و سرمربی تیم اعتمادی نیست . . .

تدبیر24 : علی محمد نمازی نماینده اسبق مجلس و نائب رئیس فعلی مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با ارسال یادداشتی اختصاصی برای ما نسبت به مسائل روی داده در مسابقات وزنه برداری اخیر واکنش نشان داد . ضمن تبریک به بهادر مولایی جوان شایسته مازندرانی که با کسب یک مدال طلا و دو نقره ناکامی مطلق تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی لهستان را تا حدودی جبران نمود
اما چند سوال جدی در باره رئیس فدراسیون و نحوه شرکت تیم ملی وزنه برداری در این مسابقات وجود دارد که لازم است برای افکار عمومی پاسخ های لازم ارائه شود.


1- چون در این دوره فقط 8 کشور تیم کامل خود را به مسابقات روانه کرده بودند اگر قهرمانان المپیکی ایران توانسته بودند در این مسابقات شرکت کنند با عنایت به نتایج نهایی ، قطعا تیم ملی وزنه برداری ایران می توانست قهرمان جهان شود. علاوه برآن گرفتن فرصت قهرمانی و کسب مدال از 5 وزنه بردار شایسته لطمه بزرگی به آنها است.


2-رتبه بندی تیم ها در این مسابقات بر اساس نوع و تعداد مدالهای کسب شده است که تیم ایران از لحاظ رتبه هفتم را احراز نمود ، اما مسئولین امر بر اساس امتیاز تیمی رتبه ایران را سوم اعلام نمودند.

3-چه دلیلی وجود دارد که آقای رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری تقریبا در تمام مسابقات خارج از کشور تیم ملی را همراهی می کند ؟ آیا به سرپرست و سرمربی تیم اعتمادی نیست ؟ اگر این برداشت رئیس فدراسیون است حتما باید جایگزینی اصلح صورت گیرد. در غیر اینصورت حضور ایشان هم موجب افزایش هزینه برای فدراسیون می شود و هم احتمالا موجب تداخل گردیده و سرمربی ،استقلال و اعتماد به نفس خود را ازدست می دهد.

4-چرا آقای رضا زاده هرگاه پیش بینی می کند که وزنه بردار ایرانی مدال کسب خواهد کرد در تمام مراحل با دردست داشتن تسبیح و ذکر بر لب در کنار او مقابل دوربینها حضور می یابد ولی به محض اینکه کسب مدال توسط وزنه بردار را در خطر می بیند از صحنه مسابقات غیب می شود ؟


5- آیا عضویت همزمان آقای رضا زاده در شورای اسلامی شهر تهران به کار فدراسیون و شورا لطمه ای نمی زند ؟ که صد البته همراهی تیم ملی و غیبت در جلسات شورا حتما تاثیر منفی بر کار شورا دارد. لازم است وزارت ورزش با کمک گرفتن از نخبگان عرصه وزنه برداری به موارد مذکور و به خصوص عدم حضور قهرمانان المپیکی وزنه برداری رسیدگی و با مقصرین برخورد کند . ضمنا رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران باید با عدم حضور آقای رضا زاده غیبت های وی برابر مقررات برخورد کند پرا که این غیبت ها باید غیر موجه تلقی گردد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
1
10
رضازاده یه بی سواده که کل سیستم و برد زیر سوال
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
1
9
کمک کمک کمک خدا این یارو تو شورای شهر هم هست آخه من چی بگم از دست این رابطه ها واقعا این ادم لیاقت شو داره
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
1
8
رضازاده برگرد به تجارت پرتاب گونی سیب زمینی
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
0
5
رضازاده قهرمان ارزنده کشورمان است که بری ماافتخارآفریدند ووظیف ماست همیشه قدردان ایشان باشیم وهستیم اما جایگاه ایشان ریاست فدراسیون نیست چون اینکار به سواد وتجربه نیازدارد وکسانی که برای کسب منافع شخصی رضازاده رادراین سمت منصوب نمودندبایدجوابگوی این شکست سنگین باشند
رأفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
6
1
من موندم این آقای نماینده سابق که یک پلاستیک میوه رو تاحالا بلند نکرده چطور می تونه در مورد فدراسیون وزنه برداری اظهار نظر کنه!
رضازاده هم در میادین افتخار کسب کرد و هم در فدراسیون نتایج درخشانی داشت.تا کورشود هرآنکس که نتواند دید
با شانتاژهای سیاسی و فریب نمیشه این پهلوان خطه آذربایجان رو از صحنه به در کنید...
نظر شما: