تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

تصميم قطعي سعيد جليلي براي كانديداتوري در انتخابات96

تدبیر24 :به گزارش "سايت روزنو" سعيد جليلي نامزد جبهه پايداري در انتخابات گذشته تصميم گرفته است در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم نيز كانديدا شود.
خبرنگار روزنو مطلع شد كه سعيد جليلي تصميم قطعي خود را براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري 96 گرفته است و اميدوار است بتواند در اين دوره حمايت اكثريت اصولگرايان را كسب نمايد.
گفته مي شود كه يكي از دلايلي كه موجب شده سعيد جليلي براي كانديداتوري مصمم شود بدعهدي امريكا در اجراي برجام بوده كه او قصد دارد از اين موضوع به نفع خود در تبليغات انتخاباتي بر عليه دولت روحاني استفاده نمايد.
لازم به ذكر است كه سعيد جليلي در انتخابات يازدهم رياست جمهوري موفق شد با حمايت جبهه پايداري و آيت الله مصباح يزدي حدود 4ميليون راي را كسب كند.
از سوي ديگر محمود احمدي نژاد هم از اردوگاه اصولگرايان خود را آماده كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري مي كند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: