بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

کسب جایزه پنج هزار دلاری محقق جوان در زمینه محیط زیست از کشور های در حال توسعه

تدبیر24 :دکتر علی ملکی، دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران، موفق به کسب جایزه جهانی محقق جوان در زمینه شیمی سبز و کاربردی از اتحادیه بین المللی شیمی محض و کاربردی(آیوپاک، IUPAC) شد.
برنده این جایزه هر دو سال یکبار از طریق فراخون اتحادیه بین المللی شیمی محض و کاربردی (آیوپاک)از میان متقاضیان زیر 45 سال دنیا مقیم کشور های در حال توسعه و داوری درخواست های رسیده انتخاب شده و به محققینی که به طور فعال در زمینه شیمی سبز و در جهت خواست و نیازهای بشری جهانی تحقیق می کنند، اعطا می شود.جایزه 2016 CHEMRAWNVII
(CHEMICAL RESEARCHAPPLIED TO WORLD NEEDS (CHEMRAWN) VII)
درششمین کنفرانس شیمی سبزآیوپاک که در چهاردهم تا هجدهم شهریور سال جاری در ونیز ایتالیا برگزارمی شود،به دکتر ملکی اعطاخواهدشد.
لازم به ذکر است این جایزه پنج هزار دلاری به محققین جوان زیر 45 سال و از کشور های در حال توسعه، از سال 2010 به بعد اهدا شده است.برندگان قبلی این جایزه نورالدین یاسا(NoureddineYassaa، الجزایر) در سال 2010 ، راشیمی سانقی(RashimiSanghi، هند) در سال 2012 و وانیا جی زوئین(Vania G. Zuin، برزیل) در سال 2014 بوده اند.
روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت را به ایشان و جامعه دانشگاهیان علم و صنعت ایران تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون را در دستیابی به اهداف علمی و پژوهشی خواستار است.
برچسب ها: تدبیر24 جایزه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: